Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پس از هشت سال برای بازی Amnesia: The Dark Descent یک حالت سختی جدید منتشر می‌شود

0

هشت سال از عرضه بازی Amnesia: The Dark Descent برای پی‌‌سی می‌گذرد و حال درجه سختی جدیدی برایش در راه است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی Amnesia: The Dark Descent محصو استودیو Frictional Games، یکی از وحشتناک‌ترین بازی‌های تاریخ است که هشت سال پیش برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. حال قرار است سه روز دیگر درجه سختی «دشوار» به این بازی اضافه گردد تا حتی بیش از پیش ترسناک‌تر و ملال‌آور‌تر شود.

این حالت جدید سختی به لطف کالکشن جدید مجموعه Amnesia که برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شده قرار است به بازی افزوده شود. Frictional توضیح داده که تمایل داشته در خلال کار روی این کالکشن، کمی هیجان آن را بالاتر ببرد.

همانطور که انتظار می‌رود، حالت دشوار بازی تمام کردن آن را برای بازیکنان تقریباً غیر ممکن می‌کند. موارد بسیاری در این حالت تغییر می‌کنند تا گیم‌پلی به واقع دشوارتر شود، شامل مواردی چون غیرفعال شدن سیو خودکار و الزام به استفاده از چهار تیندرباکس برای سیو کردن دستی است.

در درجه سختی دشوار، بالا رفتن میزان جنون منجر به مرگ کاراکتر خواهد شد. در واقع قرار است مردن در خلال بازی بشدت افزایش یابد چرا که هیولاها نیز در این حالت سریع‌تر شده و سریع‌تر و راحت‌تر می‌توانند بازیکن را پیدا کنند. نکته ترسناک دیگر آن است که موزیک مخصوص بازی که به مثابه اعلام خطر و حضور هیولاها بود، در این بخش به کلی حذف شده است! روغن و تیندرباکس نیز قرار است بسیار نادر شوند.

Frictional خلاصه حالت دشوار بازی را این گونه توصیف کرده: «محیط ناملایم‌تر است، هیولاها بی‌رحم هستند، جنون مرگبار است و مرگ به منزله پایان خواهد بود.»

در هنگام آغاز بازی می‌توانند میان درجه نرمال و سخت انتخاب کنید اما امکان تغییر در میانه راه وجود نخواهد داشت. برای قهرمانانی (!) که موفق می‌شوند بازی را در این حالت به پایان برسانند، اچیومنت مازوخیست (خودآزار!) در نظر گرفته شده است.

درجه سختی جدید بازی Amnesia: The Dark Descent سه روز دیگر در ۲۸ سپتامبر همراه با نسخه ایکس‌باکس وان بازی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌ پلی‌استیشن هنوز در دست کار است و گمان می‌رود شاهد اضافه شدن این درجه سختی برای آن تا پیش از پایان سال جاری میلادی باشیم.

 

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.