Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

در Devil May Cry 5 خرده‌تراکنش‌ها را خواهید دید – پرداخت‌ برای برنده شدن

0

در خبری نه چندان خوشایند مشخص شد در بازی Devil May Cry 5 خرده‌تراکنش‌ها وجود خواهند داشت. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

این خبر در جریان رویداد TGS 2018 و نسخه‌ای از بازی که در آن به نمایش درآمد مشخص شد. طی این نمایش دیده شد که بازیکنان می‌توانند در مجسمه‌های Divinity اقدام به خرید ارب‌های قرمز کنند تا کاراکتر تحت هدایت خود را ارتقا دهند؛ به عبارتی همان پرداخت برای برنده شدن.

چنین سیستمی پیش‌تر در نسخه مخصوص Devil May Cry 4 نیز گنجانده شده بود. با توجه با سابقه بازی‌هایی که چنین سیستم‌هایی را در خود داشته‌اند (بله درست است! Battlefront II!)، بسیار عجیب است که کپکام تصمیم گرفته DMC 5 را نیز از آن بی‌بهره نگذارد.

انیمیشن‌های چهره DMC5 بهترین نمونه در تاریخ بازی‌های کپکام خواهد بود

کارگردان بازی آقای هیدئاکی ایتسونو در مصاحبه با گیم‌اسپات در این باره اذعان داشته:

با دادن امکان خرید ارب‌های قرمز به بازیکنان، یک گزینه اختیاری را به آن‌ها می‌دهیم. اگر آن‌ها بخواهند که در زمان صرفه‌جویی کرده و فقط همه‌چیز را یکجا داشته باشند، می‌توانند این کار را انجام دهند. از سوی دیگر فکر نمی‌کنم لازم داشته باشید تمامی حرکات را بخرید. باید بتوانید هر آنطور که می‌خواهید بازی را انجام دهید.

DMC 5 از حالا بسیار فوق العاده به نظر می‌رسد اما مشخص نیست که وجود چنین سیستمی در بازی به تجربه آن صدمه خواهد زد یا خیر. چندی پیش نیز در فهرست‌بندی شبکه پلی‌استیشن مشخص شد که احتمالاً این بازی یک بخش آنلاین چندنفره نیز بهره خواهد برد که تا سه بازیکن را پشتیبانی می‌کند. کپکام هنوز در این باره چیزی اعلام نکرده است.

Devil May Cry 5 در ۱۷ اسفند زمستان پیش‌رو برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.