Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

داستان عاشقانه‌ی جوکر و هارلی کویین به گروگان‌گیری ختم می‌شود!

8

هیچ چیز این فیلم شبیه به آن تصویری که چند روز پیش از جوکر خواکین فینیکس دیدیم نیست. با این‌که بی‌صبرانه منتظر فیلمِ مستقل جوکر هستیم که به ریشه‌های شکل‌گیری شخصیت او می‌پردازد، طرفداران نمی‌توانند فکر جوکر جرد لتو را از سر بیرون کنند. مخصوصا این‌که حالا می‌دانیم اسپین آف جوخه انتحار حالا داستان عاشقانه‌ی جوکر و هارلی کویین را به یک نقطه‌ی حساس می‌رساند!

باز هم اطلاعات تایید شده‌ی زیادی از این فیلمِ احتمالی منتشر نشده است، اما می‌دانیم که جرد لتو مصمم است یک بار دیگر در نقش جوکر ظاهر شود.

نویسندگان فیلم «گلن فیکارا» و «جان رکوا» (Crazy Stupid Love) جزئیات تازه‌ای از طرحی که برای فیلم مستقل جوکر در نظر دارند منتشر کرده‌اند. طرفداران دی‌سی احتمالا با شنیدن این طرح چیزی را دم دستشان خرد کنند!

نویسندگان این فیلم معتقدند که طرفداران دی‌سی از نوع کارگردانی این فیلم شگفت‌زده خواهند شد. داستان فیلم قطعا درباره رابطه عاطفی هارلی کویین و جوکر و مسیر عجیبی است که آن دو به خاطر مشکلات عاشقانه طی می‌کنند.

این دو نویسنده که فیلم Bad Santa و سریال درام This is Us را در کارنامه دارند گفته‌اند که این فیلم به تلفیقی از این دو پروژه شبیه است. فیکارا در گفتگو با مترو گفته:

یک جورهایی این دو را با هم قاطی کرده‌ایم.

وی ادامه داده است: «ما داشتیم روی یک فیلم درباره رابطه عاطفی آدم‌هایی با حس و حال Bad Santa کار می‌کردیم. آدم‌های خل و مشکل‌دار. خیلی جذاب بود.»

همین‌جا ممکن است برای شما سوال شود که داستان این فیلم کمدی سیاهِ درامِ درباره آدم‌های خل چگونه است؟

همه چیز با گروگان گرفته شدن «داکتر فیل» توسط هارلی کویین آغاز می‌شود. امیدواریم دکتر فیلم خودش این نقش را بازی کند.

دلیل؟ چون هارلی کویین و جوکر با هم در رابطه‌شان به مشکل خورده‌اند.

با این‌حال هیچ اطلاعات بیشتری در مورد تولید این فیلم منتشر نشده است. فیکارا و ریکوا گفته‌اند که با وجود این‌که استودیو از طرح آن‌ها برای فیلم خوشش آمده، می‌خواهد تمرکز عوامل بر روی Birds of Prey باشد.

فیلمی که قرار است فوریه‌ی 2020 رنگ اکران ببیند.

منبع polygon
8 نظر برای این مطلب
  1. ریحانه می‌گوید

    اره

  2. Mr j می‌گوید

    جوخه انتحار

  3. Arsam می‌گوید

    سلام اسم اون فیلمی که جوکر و هارلی همو می‌بینند چیه؟؟؟
    ممنون میشم بگید

  4. زهرا می‌گوید

    من میخام اون قسمت عاشقانه فیلمشو ببینم آیا هست؟؟؟

  5. یگانه می‌گوید

    سلام منم دنبالشم اگه پیداکردی اسمشو بگو اسمش چیه اخه؟؟

  6. محمد می‌گوید

    سلام، من دونبال اون فیلمی میگردم که هارلی به وجود اومد یا بهتر بگم اون فیلمی که هارلی جوکرو فراری میده. لطفا اگه اسمشو میدونید بهم بگید.

    1. پارمیدا نظری می‌گوید

      منم دنبال همون قسمتش هستم یعنی کامل ترین قسمتش که هارلی با جوکر
      فرار میکنه

  7. می‌گوید

    امیدوارم این فیلمشون مثل فیلم قبلشون ک مردم رو سرکار گذاشتن نباشه:-/

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.