Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پشتیبانی از موس و کیبورد به ایکس باکس وان اضافه می‌شود

0

اگر شما هم دوست دارید بازی‌های تیراندازی اول شخص همچون Call of Duty و بتلفیلد را بهتر و حرفه‌ای‌تر بازی کنید، باید منتظر به‌روزرسانی بعدی ایکس باکس وان باشید. خبر خوب، موس و کیبورد به ایکس باکس وان اضافه می‌شود.

مایکروسافت اعلام کرده که در هفته‌های آتی، برای تعدادی از ایکس باکس اینسایدرهای منتخب، پشتیبانی ایکس باکس وان از موس و کیبورد را فراهم خواهد کرد.

این امکان البته در حالی به ایکس باکس اضافه می‌شود که بازی‌سازان می‌توانند انتخاب کنند که امکان بازی با موس و صفحه کلید را به بازی‌کننده بدهند یا نه. به هر حال، گزینه‌ای است که بازی‌ساز باید فعال کند.

اولین بازی که پشتیبانی از موس و کیبورد به ایکس باکس وان با آن اضافه می‌شود بازی Warframe خواهد بود.

مایکروسافت می‌گوید که بسیاری از موس و کیبوردهای سیم دار و بی‌سیم USB معمولی به ایکس باکس وان متصل خواهند شد. اما این شرکت در حال همکاری با شرکت Razer است تا تجربه‌ی بهتری از این عملکرد را برای کاربران خود فراهم سازد.

در واقع یعنی باید منتظر موس و کیبوردهای برند Razer هماهنگ با ایکس باکس وان و با لوگوی مایکروسافت یک گوشه‌ی آن باشیم.

مایکروسافت رویداد اختصاصی Inside Xbox را در ماه نوامبر برگزار می‌کند و اطلاعات بیشتر در این باره را احتمالا در این رویداد منتشر خواهد کرد.

فعلا وضعت این پشتیبانی «به زودی» است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.