Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصویر جدید خواکین فینیکس جوکر را با لباس کامل نشان می‌دهد

0

خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) یک بازیگر مورد احترام هالیوودی است و جوکر یک دلقک غیرقابل احترام است. بازیگر مورد احترام قرار است در یک فیلم مجزا به روزهای شکل‌گیری شخصیت محبوبی چون جوکر بپردازد و داستان او را بازگو کند. اولین تصویری که در آن خواکین فینیکس جوکر را بازسازی کرده بود، قبلا دیده‌ایم.

حالا در تصویر جدیدی که کارگردان فیلم «تاد فیلیپس»‌ (Hangover) در اینستاگرام خود منتشر کرده، گریم و لباس متفاوتی را می‌بینیم. جوکر در لباس یک دلقک تمام عیار روی صحنه رفته است.

این تصویر به ما یاداوری می‌کند که داستان گذشته‌ی شخصیت جوکر، داستان کمدینی است که در اجرای خود به شدت شکست می‌خورد و تصمیم می‌گیرد به یک تبهکار تبدیل شود تا توجهی که لازم است را به خود جلب کند.

فراموش نکنید که این تنها فیلمِ در دست ساخت از جوکر نیست و علاوه بر خواکین فینیکس جوکر را جرد لتو نیز در اسپین-آف فیلم‌ Suicide Squad زنده خواهد کرد.

 

View this post on Instagram

 

Work.

A post shared by Todd Phillips (@toddphillips1) on

یک فیلم از فیلم‌های مجزای جوکر، داستان عاشقانه‌ی هارلی کویین و او را بازگو می‌کند که در نهایت به گروگان‌گیری ختم می‌شود.

در یکی دیگر از فیلم‌های در حال ساخت که شخصیت جوکر در آن حضور خواهد داشت، کویین شخص اول است. Birds of Prey فوریه 2020 اکران خواهد شد.

با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.