Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برنامه‌ی عرضه محتوای پس از انتشار Forza Horizon 4 مشخص شد

0

مایکروسافت در جریان برنامه Inside Xbox از محتوای پس از انتشار Forza Horizon 4 پرده برداشت. با گیم‌نیوز در ادامه خبر همراه باشید.

دسترسی زودهنگام به Forza Horizon 4 از این جمعه آغاز می‌شود و استودیو پلی‌گراند از حالا برنامه‌های زیادی برای هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو در سر دارد. خدمت لایو فورزا هورایزن 4 با عرضه نسخه آلتیمیت بازی در جمعه آغاز به کار می‌کند و اولین هفته آن متعلق به فصل تابستان بازی خواهد بود. در اولین هفته، بازیکنان ۵ رویداد فصلی جدید، یک چالش دوربین سرعت و رویدادی کو-آپ به نام Trial را دریافت می‌کنند.

هر روز از هفته چالشی از بخش Forzathon در دسترس قرار می‌گیرد و همچنین رویدادی هفتگی نیز تدارک دیده شده است. انجام این چالش‌ها برایتان پول درون بازی به ارمغان می‌آورد که البته فقط قابل خرج شدن در فروشگاه Forzathon هستند؛ فروشگاهی با موارد جدید هر هفته بروزرسانی می‌شود. تمامی بازیکنان توانایی آزاد کردن خودروی فراری 812 را خواهند داشت و دارندگان Car Pass می‌توانند غیر از این یک خودروی دیگر را نیز آزاد کنند.

همین ساختار برای هفته دوم که اختصاص به پاییز دارد نیز ادامه خواهد یافت؛ با این فرق که خودروی این رویداد پورشه 911 GT3 RS است. هفته سوم به همین ترتیب مختص فصل زمستان است، با سه رویداد فصلی، trial و چالش تابلو خطر جدید. خودروی در نظر گرفته شده برای این هفته شورولت ZR2 است.

هفته اختصاص یافته به فصل بهار حتی رویدادها و خودرو‌های بیشتری از جمله هوندا سیویک 18 را به خود خواهد دید. بزرگ‌ترین بروزرسانی بازی اما در ۲۵ اکتبر منتشر می‌شود. جایی که قابلیت ایجاد مسیر به بازی افزوده می‌شود. این ویژگی از زمان عرضه نسخه سوم بازی مورد درخواست طرفداران بوده است.

ایجادکننده مسیر به بازیکنان اجازه می‌دهد مسیر‌ها را ساخته و به اشتراک بگذارند و این کار بسادگی تنها با رانندگی تا هر مسابقه دلخواه در سرتاسر جهان بازی قابل انجام است. در دمویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، مشخص است که این بخش بسیار درگیرکننده و جذاب است و به‌نظر نمی‌رسد کار با آن چندان سخت باشد.

 

در ۲۵ اکتبر همچنین بخش داستانی جدیدی برای بازی منتشر می‌شود که British Racing Green نام داشته و ۱۰ رویداد را با محوریت تاریخ صنعت خودروسازی بریتانیا به بازی اضافه می‌کند. رویداد هالووین نیز برای بازی در نظر گرفته شده که که آیتم‌های ظاهری و بوق‌های خودروی کاملاً جدید را به همراه دارد.

Forza Horizon 4 در ۱۰ مهر برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.