Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

در بعضی مراحل Devil May Cry 5 شخصیت‌های متفاوت را می‌توانید انتخاب کنید

0

در نقاط خاصی از داستان Devil May Cry 5، می‌توانید بین بازی کردن با دانته، نرو، یا V انتخاب کنید. بدین ترتیب برخی از مراحل Devil May Cry 5 شخصیت‌های متفاوت را در اختیار شما می‌گذارند و گیم‌پلی بازی تغییر می‌شود.

درحالی که در بعضی مراحل این انتخاب به شما تحمیل می‌شود، در بعضی نقاط بازی می‌توانید انتخاب کنید که با چه شخصیتی بازی کنید. از آن‌جایی که هر شخصیت خصلت و پیچیدگی خاص خودش را دارد، بدون شک ارزش تکرار بازی بالاتر می‌رود.

کارگردان بازی، هیدیاکی ایتسونو در توکیو گیم شو به VG247 گفته: «خب، در بازی مراحل مختلفی وجود دارد، و بعضی از آن‌ها به این صورت هستند که در آن با شخصیت خاصی بازی می‌کنید، بعضی مراحل بین دو نفر انتخاب می‌کنید، و در بعضی مراحل، از بین هر سه شخصیت یکی را انتخاب می‌کنید».

به‌طور ایده‌آل، ما ساختار مراحل را طوری درنظر گرفتیم که بازیکنان می‌توانند شخصیت خودشان را آن داشته باشند – چه آن‌ها شخصیت را انتخاب کرده باشند، چه آن شخصیت برای مرحله از قبل درنظر گرفته شده باشد – و ما مجبوریم برای همه‌ی حرکاتی که تا آن‌جا بازیکن به‌دست آورده، نحوه‌ی بازی کردن آن‌ها، و تعداد رد اورب‌هایی به‌دست آورده‌اند، مراحل را متعادل کنیم.

درحالی که کپ‌کام امیدوار است هر سه شخصیت به‌خوبی متعادل شده باشند و یکی از آن‌ها برای انتخاب همیشگی درنظر گرفته نشود، بازیکنان تازه‌کار راحت‌تر می‌توانند با کمبوهای ساده‌تر نِرو کنار بیایند؛ درحالی که بازیکنان حرفه‌ای دویل می‌ کرای، می‌توانند با دانته، مانور بیشتری روی کمبوهای بازی بدهند.

ایتسونو توضیح می‌دهد: «درمورد یادگیری شخصیت‌ها و نحوه‌ی بازی کردن با آن‌ها، نرو… او به اندازه‌ی دانته قابلیت ندارد. دانته قرار است شخصیتی باشد که همه‌ی گزینه‌های مختلف مبارزه را، در هر زمانی، در اختیار شما می‌گذارد، و برای حرفه‌ای‌ها، بله آن‌ها قرار است با دانته خوش‌بگذارنند».

«برای نرو، او سه گزینه‌ دارد. Red Queen (شمشیرش)، The Blue Rose (تفنگش) و Devil Breaker که هر وقت بخواهد از آن‌ها استفاده بکند. همین‌طور، این دیدگاه که ‘خب، من قرار است خیلی خفن بازی کنم’، با دانته کمی متفاوت‌تر است. با نرو، بازی درمورد چگونگی بهترین استفاده از این سه گزینه است».

به‌عنوان شخصیت سوم، V تازه وارد، ایتسونو گفته او قرار است سبک خاص خودش را داشته باشد. به‌خاطر ایده‌ی تازه‌اش، همه‌ی ما به خوبی با او کنار می‌آییم.

ایتسونو ادامه می‌دهد: «به‌خاطر این‌که اون شخصیتی است که هیچ‌کس تابه‌حال با او بازی نکرده، همه‌ قرار است با او از صفر شروع کنند».

حداقل در ابتدای بازی، همه قرار است تجربه‌ی مشابهی از بازی کردن با او به‌دست آورند. ولی این لزوماً به معنای آن نیست که بازی با این شخصیت‌ها قرار است راحت‌تر یا سخت‌تر بشود.

ایتسونو در پایان گفته: «درواقع، بازی هنوز عرضه نشده، پس… نمی‌دانیم که تا چه حد توانسته‌ایم این تعادل را خوب ایجاد کنیم. فکر می‌کنم به آن رسیده‌ایم. ولی – به‌خاطر این‌که ما این سه شخصیت‌ قابل بازی مختلف که هرکدام سبک بازی خودشان را دارند – امید به این‌که ما این سه شخصیت را به‌خوبی بالانس کرده باشیم درست است».

بازی Devil May Cry 5، در تاریخ ۸ مارچ، برای پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.