Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کمپ و شخصی سازی در Red Dead Redemption 2 چگونه کار می‌کند؟

0

در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید تا شخصی سازی در Red Dead Redemption 2 را همراه با جزئیات کامل آن بررسی نماییم.

در قسمت اول Red Dead Redemption، قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر اصلی یعنی جان مارستون، بسیار محدود بود. حال قسمت دوم آمده تا همه چیز را متحول کرده و از نو تعریف کند.

راک‌استار، شخصی سازی در Red Dead Redemption 2 را به مرحله جدیدی برده و بازیکنان نه تنها در انتخاب زاویه دوربین آزادی دارند، بلکه حتی می‌توانند به آرتور مورگان و دنیای پیرامونش سر و شکل دهند.

شخصی‌سازی کمپ

ایجاد کمپ در بازی، به‌عنوان مقری سیار که با پیشرفت در داستان نقل مکان می‌کند، کاملاً اختیاری است. می‌توانید شکارهایتان را به کمپ برگردانده و در کنار آتش به گپ و گفت و کارت‌بازی با هم‌قطاران خود بپردازید.

دارو‌ها، مهمات، سلاح‌ها، پول و غذا را می‌توان در کمپ ذخیره کرد و مشارکت مثبت شما مورد توجه دوستانتان قرار خواهد گرفت. این افراد نسبت به اعمال و نقش شما و دیگران در کمپ واکنش نشان می‌دهند که هر بار می‌تواند متفاوت باشد. این نکته می‌تواند روی روحیه آنها و نیز فعالیت‌هایشان در زمانی که با آنها دیدار می‌کنید تأثیر بگذارد.

اگر به اندازه کافی اندوخته داشته باشید، می‌تواند بخش‌های مشخصی از کمپ خود را ارتقا دهید. بالا بردن سطح کمپ، انبار‌های غذا، دارو، مهمات و محل‌های بستن اسب اضافی را به ارمغان می‌آورد و همچنین امکان ایجاد نقاط جابه‌جایی سریع در نقشه نیز فراهم می‌گردد. محیط خواب مختص آرتور را نیز می‌توان با قالی، غنیمت‌های شکار و دیگر موارد تزئین کرد.

شخصی‌سازی کاراکتر

در زمینه آراستن ظاهری آرتور و متعلقاتش، آزادی عمل کامل در اختیار دارید. می‌توان روی سلاح‌ها حکاکی کرد و ظاهرشان را تغییر داد. علاوه بر این گزینه‌های متعددی نیز برای ظاهر خود آرتور وجود دارد.

مو‌های سر و صورت آرتور در طول زمان رشد می‌کنند و بدین ترتیب می‌توانند مدل‌های دلخواهتان را روی سر و صورت او پیاده کنید. حتی امکان جلا دادن به ریش‌های وی با پماد مخصوص نیز وجود دارد. لباس‌های آرتور نیز به لایه‌های مختلف تقسیم‌بندی شده و مانند گذشته تنها به‌صورت یک دست قابل تعویض نیست.

علاوه بر امکان انتخاب از میان گزینه‌های فراوان برای ژاکت، بلوز، شلوار، چکمه و کلاه، حتی می‌توانید تعیین کنید که پاچه شلوار آرتور آزاد باشد یا درون چکمه قرار گیرد، آستین‌ها بلند باشند یا تا زده شوند و چکمه‌ها دارای مهمیز باشند یا خیر.

لازم به ذکر است که باید در انتخاب لباس‌هایتان دقت به خرج دهید، چرا که سفر با لباس‌های نامتناسب با شرایط آب و هوایی مختلف جهان بازی، روی سطح استقامت آرتور تأثیر خواهد گذاشت.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.