Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رویداد PlayStation Experience امسال برگزار نمی‌شود

0

به گفته‌ی شان لیدن در بلاگ‌کست جمعه‌ی سونی، آن‌ها امسال مراسم PlayStation Experience را برگزار نمی‌کنند. بدین ترتیب سونی اعلام کرده است که رویداد PlayStation Experience امسال برگزار نخواهد شد.

لیدن، مدیر بخش جهانی‌ استودیوهای Sony Interactive Entertainment، گفته‌: «این تصمیم سختی بود».

رویداد PlayStation Experience از چهارسال پیش برای دورهم‌ جمع کردن طرفداران این برند، با برگزاری جشن ۲۰ سالگی پلی‌استیشن آغاز شد. این رویداد در سال‌های بعدی گسترده‌تر شد و کم‌کم به مکانی برای ارائه‌ی جدید اخبار تبدیل شد. امسال، هرچند لیدن گفته: «ما به پیشرفت‌های زیادی در پروسه‌ی ساخت بازی‌هایمان رسیدیم»، ولی درمورد بازی‌های آینده‌ی سونی، چیزی برای به‌اشتراک گذاشتن نیست.

لیدن می‌گوید:

الان ما اسپایدر-من را عرضه کردیم و نگاه‌مان به بازی‌هایی است که سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. مثل  «دریمز» و «دیز گان»، اما این بازی‌ها برای جمع کردن مردم در یک مکان در شمال آمریکا، کافی نیست.

وی در ادامه با اشاره به یک نکته‌ی کلیدی، صحبت‌های خود را به جمع‌بندی نزدیک کرد و گفت: «نمی‌خواهیم انتظارات بالا ببریم و نتوانیم آن‌ها را برآورده کنیم».

لیدن برای برگزار نشدن PlayStation Experience ابراز تاسف کرده، چرا که این رویداد در سال‌های گذشته عملکرد خوبی داشته است.

لیدن درمورد PlayStation Experience سال‌های گذشته می‌گوید: «این رویداد به مکانی تبدیل شد که اخبار جدید را در آن اعلام کنیم، تا به طرفداران اجازه بدهیم به چیزهایی جدیدی که داریم روی آن‌ها کار می‌کنیم، نزدیک‌تر بشوند».

منبع variety

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.