Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

درخواست سازندگان بازی سیمز ۴ از طرفداران: توهین‌ها را متوقف کنید!

0

بار دیگر بازی سیمز خبرساز شد. طرفداران این بازی، در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی به خصوص توئیتر، اظهاراتی انتقادی را بیان کرده‌اند که بر اساس ادبیات آن‌ها می‌شود آن‌ها را توهین تلقی کرد. یکی از مدیران روابط عمومی سیمز حالا از طرفداران خواهشی دارد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

بازی The Sims 4 شروع خوبی نداشت، طرفداران این بازی را مخصوصا به خاطر مشکلات زیاد اوایل عرضه، به نیکی یاد نمی‌کنند. نه فقط این، بلکه بسیاری از ویژگی‌های بازی از جمله «استخر» که طرفداران زیادی داشت، در بازی وجود نداشتند، بنابراین سیمزفن‌ها بازی را سطحی و فاقد ارزش می‌دانستند.

به همین خاطر، عده‌ای از تیم سازنده‌ی بازی داوطلبانه به شبکه‌های اجتماعی رفته و خود را SimGuru نامیدند تا با طرفداران در ارتباط باشند و به سوالات و درخواست‌های آن‌ها پاسخ دهند. از جمله آن‌ها، «گرنت رودیک» تهیه‌کننده‌ی ارشد بازی است که گهگاه در توئیتر به طرفداران پاسخ می‌دهد.

این میزان از شفافیت و ارتباط با طرفداران، در میان استودیوهای بازی‌سازی پدیده‌ی نادری است، اما به نظر می‌رسد که برای برخی طرفداران سیمز کافی نبوده است.

اگر پاسخ‌ها به توئیت‌های رودیک را ملاحظه کنید می‌بینید که تعداد زیادی از او پرسیده‌اند که ویژگی‌های جدید برای سیمز 4 چه زمانی عرضه می‌شوند، اما او با شفافیت تمام و بسیار محترمانه جواب داده که نمی‌تواند به این سوال پاسخی بدهد. در ادامه خواهید دید که بسیاری از طرفداران، همچنان بدون ملاحظه سوال را تکرار کرده‌اند.

تا روز 25 سپتامبر، همه چیز به نظر عادی می‌رسید. اما کم‌کم تنش‌ میان طرفداران بازی سیمز شدت گرفت. روز 12 سپتامبر، رودیک در پاسخ به یکی از طرفداران گفت که سه ماه پیش یک بسته‌ی الحاقی جدید برای بازی منتشر شده است. در همین حین یکی دیگر از طرفداران، چرخه‌ی انتشار محتوای جدید برای بازی سیمز 4 را با سیمز 3 مقایسه کرده و گفته که قبلا آن‌ها در سال 3 یا 4 محتوای جدید دریافت می‌کردند. بعد، یکی دیگر از طرفداران رودیک را به «دروغ‌گویی» متهم کرده است.

تنش از همین‌جا شروع شده و رودیک مجاب شده که چند روزی توئیتر را ببندد. از 21 تا 25 سپتامبر او در توئیتر حضور نداشته اما به محض بازگشت با یک توئیت مواجه می‌شود که او را مجاب می‌کند، دوباره این شبکه اجتماعی را ترک کند. پیامی که بعدا پاک شده اما به گواه دیگر طرفداران، مشخص است که قبلا هم این اتفاق افتاده و این اولین بار نیست.

«رودیک» بعد از این نوشته که توهین خوانده شده را در زمان غیبت در توئیتر دریافت کرده است. او در ادامه توضیح داده که: “حمله به همدیگر، توهین به هم، آزار دادن دیگران از جمله SimGuruها پذیرفته نیست و ممکن است به مسدود شدن دسترسی حساب کاربر منجر شود.”

«کیت» یکی دیگر از SimGurus با دیدن این توهین‌ها با ارسال یک توئیت از طرفداران خواهش کرد که مراقب رفتار خود باشند و از توهین بپرهیزند.

این اولین بار نیست که سیم‌گوروها در توئیتر مورد توهین قرار می‌گیرند، و احتمالا آخرین بار هم نخواهد بود، ولی من از شما می‌پرسم، چه چیزی باید از این خبر آموخت؟

منبع kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.