Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای تماشای انیمه در پاییز ۹۷ – نگاهی به دنباله‌های پرطرفدار

0

فصل انیمه‌های پاییزه فرارسیده و به همراه آن دنباله‌های بسیاری از انیمه‌های قدیمی و جدید به بازار آمده است! شخصیت‌های محبوب بسیاری هستند که از بازگشتشان خوشحال خواهیم شد، از ناتسو، پریِ اژدها کش در آخرین فصل Fairy Tail (انیمه‌ی محبوب “Mashima Hiro”)  گرفته تا شخصیت Touma در Certain Magical Index III، انیمه‌ای که حالا پس از هفت سال قسمت جدیدی رو کرده است! راهنمای تماشای انیمه در پاییز 97 را در ادامه در گیم‌نیوز بخوانید:

 

Sword Art Online: Alicization

“Kirito” بازیباز نابغه با فصل سوم از Sword Art Online باز می‌گردد! این انیمه داستان “Kirito” را بازگو می‌کند که دوباره داخل یک بازی آنلاین گیرافتاده. کیریتو از خواب بیدار می‌شود و اصلا یادش نمی‌آید که چگونه به آن‌جا رسیده ولی می‌داند که باید همراه با یارش “Eugeo” که یک بازیکن کامپیوتری است، (بازیکنی که به گونه‌ای دارای احساسات انسانی است و دختری موطلایی به نام آلیس دارد!) تلاش کند تا از آن جا خارج شود.

 

Fairy Tail

بیش از یک سال پس از پایان مانگای (مانگا: مجله‌ی کمیک ژاپنی) محبوب، انیمه‌ی Fairy Tail (مجددا ساخته‌ی “Mashima Hiro”) نیز با ارائه فصل سوم و نهایی خود، اکتبر امسال به پایان می‌رسد! با بازگشت شخصیت‌های محبوب این انیمه: Natsu, Lucy, Happy و دوستان دیگرشان، طرفداران می‌توانند برای آخرین بار شاهد درهم پیچیدن سرنوشت آن‌ها با جادوگر سیاه داستان یعنی “Zerf” باشند.

 

Tokyo Ghoul

فصل دوم انیمه Tokyo Ghoul که از معروف‌ترین مانگاها در کشور ماست نیز اکتبر امسال به انتشار خواهد رسید. این بار نیز Tokyo Ghoul داستان “Kanki Ken” نیمه غولی که هویت مربی جوخه “Sasaki Haise” را دزدیده و حافظه‌ی او را پاک کرده است؛ را ادامه خواهد داد.

 

A Certain Magical Index III

هفت سال پس از فصل دوم، بالاخره این انیمه نیز اکتبر امسال به روی آنتن می‌رود.  این انیمه به ماجراجویی‌های “Touma” و دوستانش در جامعه‌ای می‌پردازد که گویی در آن‌جا مرز میان جادو و علم محو شده است.

 

JoJo’s Bizarre Adventure: Golden Wind

سیر زمانی فصل پنجم این مانگای عجیب (ساخته “Araki Hirohiko”) دوسال پس از اتفاقاتی است که در فصل چهارم اتفاق می‌افتد و پنجم اکتبر امسال منتشر خواهد شد. داستان پنجمین قسمت از این سریال در مورد “Hirose Kouichi” است، کسی که آرزو دارد مافیا را از درون متلاشی کند و حالا توسط “Kujou Joutarou” به ایتالیا فرستاده شده تا درمورد “Giorno Giovanna” تحقیق کند.

 

Golden Kamuy

بعد از پایان فصل اول، پاییز امسال طرفداران می‌توانند قسمت جدید این انیمه را که هشتم اکتبر منتشر می‌شود تماشا کنند و ببینند حین جستجوی”Saichi” و”Asirpa” به دنبال انبار طلا چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

 

Ace Attorney

ششم اکتبر امسال وکیل دوست داشتنی با دادگاه‌های دراماتیک بیشتری باز خواهد گشت!

اولین فصل از این انیمه درباره حق رای اصلی در دادگاه اولیه بود و حالا دنباله‌ی آن بر اساس نام فصل سوم این مانگا «محاکمه و رنج» ساخته شده است. طرفداران بهتر است منتظر ورود یک خط داستان اصلی به این انیمه و آغاز کار یک قاضی سرسخت و معتاد به قهوه به نام  گودو باشند.

 

Inazuma Eleven: Orion no Kokuin

این انیمه با بیش از 100 قسمت پخش شده، همچنان درحال ساخت است و اکتبر امسال فصل جدیدی از این انیمه با نام “Orion no Kokuin” که درباره‌ی یک جهان موازی با جهان “Inazuma Eleven” است، به روی آنتن خواهد رفت.

اعضای تیم قبلی مانند “Inamori Asuto”،  Haizaki Ryouhei” و “Nosaka Yuma” به یاری هم می‌آیند تا تحت نظر کاپیتان و گُلر تیم “Endou Mamoru” دوباره در تیم فوتبال ژاپن بازی کنند.

 

چنانچه هنوز برای این سریال‌ها آماده نشده‌اید، بهتر است ابتدا با دوباره دیدن قسمت‌های قبلی مروری بر فصل‌های گذشته داشته باشید و انتخاب کنید که بیشتر از کدام انیمه خوشتان می‌آید؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.