Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای اکتبر ۲۰۱۸ معرفی شدند

0

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای اکتبر 2018 با از راه رسیدن این ماه در دسترس قرار گرفته‌اند که در ادامه در گیم‌نیوز به معرفی آنها می‌پردازیم.

ترسناک‌ترین ماه سال از راه رسیده و سونی نیز در فهرست بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای اکتبر 2018، به فکر طرفداران ژانر ترس بوده است. بدون فوت وقت سراغ بازی‌های رایگان PS4، PS3 و کنسول دستی ویتا می‌رویم که از ۲ اکتبر تا ۵ نوامبر در دسترس هستند.

طبق معمول، دو بازی برای هر کنسول در نظر گرفته شده و به لطف ویژگی کراس-پلی، می‌توانید ۵ عدد از آنها را روی پلی‌استیشن 4 تجربه کنید. Friday the 13th: The Game شاخص‌ترین بازی در فهرست بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای اکتبر 2018 است. این عنوان یک بازی چندنفره است که در آن، یکی از بازیکنان کنترل جیسون وورهیس، قاتل نقاب‌دار و دیگران کنترل کسانی که باید برای نجات جان خود از دست جیسون فرار کنند را برعهده می‌گیرند. Laser League عنوان رایگان دیگر PS4 در این ماه است که توسط استودیو سازنده بازی OlliOlli ساخته شده است.

برای پلی‌استیشن 3، کاربران می‌توانند پازل جذاب The Bridge و عنوان Master Reboot را به‌صورت رایگان تجربه کنند. شوتر سایداسکرولینگ Rocketbirds 2: Evolution بازی ماجراجویی 2064: Read Only Memories برای کنسول دستی ویتا در نطر گرفته شده است. هر دوی این بازی‌ها از  طریق کراس‌-پلی روی PS4 در دسترس هستند.

اگر هنوز هم برایتان کافی نیست، سونی بازی Knowledge is Power را همچنان برای کاربران سرویس پلاس رایگان نگه داشته است. این بازی یک چیستان چندنفره است که تا ۶ بازیکن را پشتیبانی کرده و امکان کنترل آن از طریق تلفن‌های هوشمند نیز وجود دارد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.