Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تا کنون ۱۳ میلیون نفر به خاطر تقلب در PUBG بن شده‌اند

0

تقلب در PUBG بیداد می‌کند و آمارهایی که به‌تازگی منتشر شده نشان می‌دهد اوضاع چندان به وفق مراد اولین پدیده دنیای بتل رویال نیست.

شروع اپیدمی سبک بتل رویال در دنیای بازی‌های ویدیویی با PlayerUnknown’s Battlegrounds بود که در آغاز کار خود، تمامی رکورد‌های موجود در زمینه تعداد بازیکنان را یکی پس از دیگری می‌شکست. حال که به لطف سونامی فورتنایت، دوران افول زودهنگام این پدیده ناکام از راه رسیده، رکورد‌های منفی شروع به خودنمایی می‌کنند.

استودیو Bluehole سازنده پابجی، آمار‌های مختلفی منتشر کرده که نشان می‌دهد این بازی به طرز شدیدی میزبان بازیکنان متقلب و هکرهاست؛ بطوریکه از ماه ژوئن 2017 تاکنون، بیش از ۱۳ میلیون بازیکن در این بازی به علت تقلب و استفاده از برنامه‌های غیرمجاز بن شده‌اند.

یکی از کاربران ردیت به نام sjk045 با جمع‌آوری داده‌های ۶۹ پست منتشرشده توسط Bluehole در وب‌سایت کره‌ای پابجی توانسته این تعداد را محاسبه کند. این کاربر حتی نموداری برای نشان دادن وضعیت رشد و کاهش متقلبان نیز ترسیم کرده که به وضوح نشان می‌دهد تعداد این افراد در ابتدای سال جاری میلادی به بیشترین حد خود رسیده است. این نمودار همچنین نشان می‌دهد که چگونه حجم بن شدن کاربران از پاییز سال ۲۰۱۷ به این سو افزایش یافته است. بسیاری از این کاربران دوباره با نام متفاوت به بازی می‌گردند و این آمارها تنها می‌توانند حساب‌های مسدودشده را نشان دهند.

شاید در ابتدا به نظر برسد که افت تعداد کاربران بن شده نشان‌دهنده کاهش یافتن بازیکنان متقلب است، اما sjk045 گوشزد کرده که افول شدید تعداد بازیکنان PUBG احتمالاً دلیل این رخداد است؛ چندی پیش، تعداد متوسط بازیکنان همزمان این بازی روی رایانه‌های شخصی برای اولین بار در تاریخ آن به زیر ۱ میلیون نفر رسید.

با وجود تمام اینها، تلاش بی‌وقفه Bluehole برای رفع ایرادات PUBG و مقابله با متقلبان و هکران در قالب برنامه Fix PUBG با قدرت در حال پیگیری است. اما باید پرسید، آیا امیدی به نجات بازی وجود دارد؟

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.