Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ شروع، نحوه دسترسی و هر آنچه لازم است از بتای Fallout 76 بدانید

0

در ادامه با ما در گیم‌نیوز همراه باشید تا هر آنچه لازم است از بتای Fallout 76 بدانید را با جزئیات به اطلاعتان برسانیم.

بتزدا همچون گذشته تصمیم دارد برای جدیدترین بازی مجموعه Fallout رویداد آزمایشی بتا برگزار کند و بدین ترتیب، کسانی که Fallout 76 را پیش‌خرید کرده‌اند، خواهند توانست پیش از موعد انتشار رسمی بازی آن را تجربه کنند. برخلاف گذشته، این بار بتزدا به کاربران اجازه داده که از تجربه خود در این رویداد عکس و فیلم به اشتراک بگذارند.

بدیهی است که برای دسترسی به بتای Fallout 76، به حساب طلایی ایکس‌باکس لایو یا عضویت پلاس شبکه پلی‌استیشن احتیاج دارید. بتزدا ترتیبی داده تا پیشرفت بازیکنان در بتا را بتوان در هنگام عرضه به بازی اصلی نیز منتقل کرد اما جزئیات این فرایند هنوز اعلام نشده است.

تاریخ شروع بتای Fallout 76

رویداد آزمایشی بتای Fallout 76 روی کنسول ایکس‌باکس وان از ۱ آبان و روی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی از ۸ آبان پاییز جاری آغاز خواهد شد. باری دیگر تأکید می‌کنیم که این رویداد فقط برای پیش‌خریدکنندگان بازی است، بنابراین بهتر است به دنبال کد‌های دعوت در اینترنت نباشید.

نحوه دسترسی به بتای Fallout 76

دسترسی به بتا چندان هم سرراست نیست. فارغ از اینکه از چه پلتفرمی استفاده می‌کنید، برای شرکت در این رویداد باید در وب‌سایت Bethesda.net حساب بسازید. بتزدا کاربران رایانه‌های شخصی را از طریق لانچر اختصاصی جدید خود به بتا هدایت می‌کند. بنابراین نحوه دسترسی به بتای Fallout 76 بدین ترتیب است:

  • کاربران رایانه‌های شخصی که بازی را پیش‌خرید کرده و در وب‌سایت بتزدا حساب ایجاد کرده‌اند:

می‌تواند بلافاصله پس از آغاز شدن رویداد، از طریق لانچر وارد آن شوید. اگر بازی را از طریق وب‌سایت‌هایی چون آمازون و گیم پیش‌خرید کرده‌اید، همراه رسید خود کد مخصوصی را گرفته‌اید. این کد را در لانچر استفاده کنید تا بتوانید به بتا دسترسی پیدا کنید.

  • کاربران کنسولی:

کاربرانی که بازی را از طریق فروشگاه ایکس‌باکس یا پلی‌استیشن پیش‌خرید کرده‌اند، به‌صورت خودکار خواهند توانست وارد بتای بازی شوند. هنگام در دسترس قرارگیری بتا، کافیست نام آن را در فروشگاه مرتبط با کنسولتان جست‌وجو کرده و فایل آن را دانلود نمایید. همانند مورد قبلی، اگر بازی را از فروشگاه دیگری خریداری کرده‌اید، کد مخصوصی را همراه با رسیدتان گرفته‌اید. این کد درواقع کد بتای بازی نیست، بلکه باید آن را در حساب خود در وب‌سایت بتزدا ثبت کرده و کد اصلی را دریافت نمایید. بدین ترتیب با در اختیار داشتن کد اصلی می‌توانید وارد بتا شوید.

مدت زمان بتای Fallout 76

این رویداد قرار نیست ۲۴ ساعت روز و هفت روز هفته در دسترس باشد. در عوض، بتزدا تصمیم گرفته جهت آزمایش بازی تحت شلوغی سنگین سرور در ساعات مشخص روز، بتا را در چند ساعت محدود در دسترس قرار دهد.

بتای Fallout 76 به‌طور معمول بین ۴ تا ۸ ساعت در روز با بیشترین بازیکن ممکن قابل بازی است تا بدین ترتیب مشکلات آن هویدا شود. بتزدا اذعان داشته هر زمان که بخواهد بازیکنان بازی را آغاز کنند، اعلامیه‌ای را صادر خواهد کرد.

بدین ترتیب، به‌صورت منظم صفحات توییتر بتزدا و Fallout را چک کنید. همچنین صفحه وضعیت سرور بتزدا و انجمن رسمی بازی را نیز برای اعلامیه‌های رسمی از قلم نیندازید.

آزمایش باگ‌ها و بازخورددهی در بتای Fallout 76

اگر تاکنون یکی از بازی‌های بتزدا را تجربه کرده باشید، قطعاً می‌دانید که گاهی اوقات چه باگ‌های عجیب و غریبی در این بازی‌ها یافت می‌شود. همانند همیشه، این شرکت از وجود برخی از این باگ‌ها آگاه است، اما عامدانه از اصلاح آنها خودداری می‌کند. هنوز دلیل این کار مشخص نیست؛ ممکن است به دلایل طنز باشد یا بتزدا واقعاً توانایی رفع آنها را ندارد.

بتزدا از بازیکنان خواسته که به‌صورت ممتد برایش از بازی بازخورد بدهند تا هرگونه مشکل بزرگ که اخلال در تجربه آن ایجاد کند مرتفع شود. امکان بازخورددهی از طریق انجمن رسمی و نیز صفحات فیسبوک و توییتر بتزدا وجود دارد.

دانلود بتای Fallout 76

برای دانلود این بتا به ۴۵ گیگابایت فضا احتیاج خواهید داشت. بازیکنان رایانه‌های شخصی احتیاجی به دانلود جداگانه نسخه اصلی در هنگام عرضه ندارند اما چنین الزامی در ۲۳ آبان برای کاربران کنسولی فارغ از اینکه بتا را تجربه کنند یا خیر وجود دارد.

به اشتراک‌گذاری تجربه بتای Fallout 76

همانطور که پیش‌تر گفتیم، بازیکنان می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های خود از تجربه بتای بازی را به اشتراک بگذارند. دقت داشته باشید که محدودیت در انتشار محتوا از بازی تا پیش از شروع رسمی بتا همچنان برقرار است، پس اگر به هر طریقی زودتر توانستید وارد رویداد بتا شوید، از آن عکس و فیلم نگیرید تا موعد آغاز آن برسد.

نسخه Tricentennial بازی Fallout 76

اگر تصمیم گرفته‌اید که نسخه Tricentennial بازی را پیش‌خرید کنید، باید تا هنگام عرضه برای محتوای اضافی آن صبر کنید. مطمئن باشید که این انتظار ارزشش را خواهد داشت.

تروفی‌ها و واحد پولی درون بازی Fallout 76

واحد پولی درون بازی در Fallout 76 اتم نام دارد که می‌توان آن را از طریق انجام چالش‌های مختلف به‌دست آورد. از اتم می‌توانید برای خرید آیتم‌های ظاهری برای کاراکترتان استفاده کنید. در مرحله بتا، فقط از این واحد پولی می‌توان برای خرید آیتم استفاده کرد اما در هنگام عرضه بازی اصلی، از پول واقعی نیز می‌توان برای خرید اتم استفاده کرد.

بتای بازی همه قسمت‌های آن را در بر دارد و کامل است. پیشرفت در گیم‌پلی بازی را بدین ترتیب می‌توان بعدها به نسخه اصلی اضافه کرد اما قادر نخواهید بود هیچگونه تروفی یا اچیومنت در مرحله بتا کسب کنید.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.