Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای بازی Assassin’s Creed Odyssey برای تازه‌کارها

187

بازی Assassin’s Creed Odyssey یک تغییر اساسی برای مجموعه‌ی فرقه اساسین محسوب می‌شود. اودیسه اساسینز کرید را برای اولین بار به یک بازی نقش آفرینی تبدیل می‌کند، اگرچه همچنان همان بازی محبوب و آشنا است،‌ در لحظه‌هایی حیاتی، ثابت می‌کند که یک بازی نقش آفرینی است. چیزی که بازی‌های قبلی نبودند.

حتا نزدیک‌ترین بازی از مجموعه‌ی فرقه اساسین به تجربه‌ای نقش آفرینی یعنی Origins هم به اندازه‌ی کافی عمق نداشت. بازی به گونه‌ای تغییر کرده که در ظاهر همان فرمول قبلی است، اما در باطن آن، می‌تواند شما را سردرگم کند. اگر حتا یک بار هم اساسینز بازی کرده باشید، با چیزهایی آشنا هستید. همین چیزها اما می‌توانند شما را در Assassin’s Creed Odyssey به ورطه‌ی گمراهی بکشانند.

در این مطلب، برای کسانی که به عناوین قبلی سری عادت کرده‌اند و ممکن است روح نقش آفرینی Assassin’s Creed Odyssey آن‌ها را سردرگم کند، آموزشی جامع آماده کرده‌ایم. مطمئن باشید اگر بار اولتان هم باشد که به سراغ یک بازی از این مجموعه‌ی پرطرفدار می‌روید، راهنمای بازی Assassin’s Creed Odyssey برای تازه‌کارها کارتان را راه می‌اندازد.

حتا اگر تازه‌کار هم نیستید به خواندن ادامه دهید.

ابتدا یک بازی نقش آفرینی است…

…سپس یک عنوان از مجموعه‌ی Assassin’s Creed است.

چیزهایی در که در مورد بازی‌های اساسینز می‌دانید را از یاد ببرید و خیلی زودتر از معمول به Assassin’s Creed Odyssey عادت می‌کنید.

تا همین‌جا هم چند بار اشاره کرده‌ایم که Assassin’s Creed Odyssey یک بازی نقش آفرینی است، اما این نکته‌ای است که خوب باید در ذهنتان بماند، پس آن را باز هم تکرار می‌کنیم. شما فقط برای بهتر کردن مهارت‌های خود در بازی و ارتقای اسکیل‌ها بازی نمی‌کنید تا پیشرفت کنید. شما پیشرفت می‌کنید تا قدرتمندتر شوید، و قدرتمندتر می‌شوید تا بتوانید دشمنان قدرتمندتر را از پای در بیاورید و در دنیای بازی به حرکت در بیایید.

اگر در دنیای بازی حیران شده‌اید که بعد از این چه کار بکنید، این را به خاطر داشته باشید: به سراغ هر چیزی که حداکثر یک یا دو سطح از سطحِ فعلی (level) شما بالاتر است بروید.

ادیسه‌ی بعدی ممکن است در همین حین بالای صفحه‌ی نمایش خودنمایی کند و شما را به خود فرابخواند، اما بهتر است تا زمانی که سطحِ کارکتر شما به سطحِ اودیسه‌ی بعدی نزدیک نشده، آن را نادیده بگیرید.

در همین حین می‌توانید به سراغ مراحل جانبی بروید، یک علامت سوال روی نقشه را نشان کنید و به سراغش بروید تا ببینید چه از آب در می‌آید. با پیدا کردن چیزهای جدید، امتیاز تجربه (XP) می‌گیرید و با آن پیشرفت می‌کنید.

Assassin’s Creed Odyssey دنیای بزرگی دارد، پس نباید خیلی جابجا شوید و برای امتیاز گرفتن دردسر زیادی بکشید. معمولا با گشت و گذاری در نزدیکی اودیسه‌ی بعدی، امتیازهای کافی را به دست می‌آورید.

سطحِ پیشنهادی، پیشنهاد نیست!

این‌که می‌توانید دشمنی را با سطحی بالاتر از سطح خودتان با مهارت و زحمت به کشتن دهید، وسوسه‌برانگیز است، اما وقتی به سراغ او می‌روید با هر ضربه فقط یک صدمه به او وارد می‌کنید و در عوض با اولین ضربه‌ی او می‌میرید.

سطحی که بازی پیشنهاد می‌کند، رمز زنده ماندن شما است. شما قرار نیست بتوانید در مقابل دشمنی که چند سطح از شما بالاتر است ایستادگی کنید. و اصلا ممکن نیست بتوانید دشمنی که چندین سطح از شما بالاتر است را به قتل برسانید. اگر بازی پیشنهاد می‌کند که با سطح 5 به سراغ این مرحله بروید، به حرفش گوش کنید.

در هنگام قتل به اندازه‌ی نوار سلامتی دشمن دقت کنید

در بازی Assassin’s Creed Odyssey سه نوع صدمه داریم. شکارچی (از دور)، جنگجو (از نزدیک) و اساسین (مخفی‌کاری). برای مدت زیادی در بازی این موضوع هیچ اهمیتی ندارد، و احتمالا حتا به آن فکر هم نمی‌کنید. فرقی ندارد، چون بالاخره بعد از تعدادی ضربه، حریف از پا درآمده و روی زمین می‌افتد.

اما زمانی که می‌خواهید مشی مخفی‌کاری را در پیش بگیرید، اهمیت پیدا می‌کند. بازی در واقع یک راهنمایی بزرگ به شما می‌کند تا بفهمید حمله‌تان چطور پیش می‌رود. به نوار سلامت دشمن دقت کنید. زمانی که یک اسلحه را از راه دور به سمت دشمن نشانه می‌روید، یا مخفیانه پشت سرش قایم می‌شوید و آماده‌ی حمله‌اید، قسمتی از نوار سلامت دشمن به رنگ قرمز در می‌آید که نشان می‌دهد صدمه‌ای که شما قرار است به او وارد کنید، چقدر از جانش را می‌گیرد.

اگر می‌خواهید مخفی باقی بمانید باید مطمئن شوید که ضربه‌ی شما حریف را می‌کشد. اگر این اتفاق نمی‌افتد، بهتر است صبر کنید تا موقعیت بهتری به دست آورید (مثلا دشمن تنها شود) تا بتوانید وارد درگیری شوید.

راه اشتباهی برای بازی وجود ندارد

با این‌که هیچ‌جا تاکید نمی‌شود که رویه‌ی مخفی‌کاری اتخاذ کنید (علی‌رغم این‌که بازی اساسینز کرید است و به قتل رساندن اتفاقی معمولی است) آزادی عمل بسیاری در مواجهه با اودیسه دارید.

از انتخاب دیالوگ‌ها، رفتن به سمت دیگر نقشه، ادامه‌ی ماموریت‌های یک خط داستانی، انتخاب سلاح و غیره، شما می‌توانید آزادانه روشی را برای ادامه و به پایان رساندن بازی برگزینید.

با این‌حال، این همه امکان انتخاب می‌تواند سردرگمی به بار بیاورد. اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که هر کاری کنید، اشتباه نکرده‌اید چرا که هیچ‌گاه فقط یک پاسخ درست به یک اتفاق در بازی وجود ندارد.

تنها چیزی که باید نگرانش باشید این است که کدام روش بیشتر راضی‌تان می‌کند و با چه کاری بیشتر از بازی لذت می‌برید.

بازی را زیاد ذخیره کنید

بازی آن‌قدر که انتظار می‌رود در ذخیره‌ی خودکار خوب عمل نمی‌کند و این می‌تواند آزاردهنده باشد. خودتان را به ذخیره کردن مداوم بازی عادت دهید و این‌طور از از بین رفتن نتایج کارهای مهمی که کرده‌اید محافظت کنید.

اگر از تکرار اتفاقاتی که می‌توانند باعث سرخوردگیتان شوند حسابی کفری می‌شوید، حتما بعد از آن‌ها وارد منو شوید و «ذخیره سریع» را انتخاب کنید. اگر به یک سفر طولانی رفته‌اید تا یک قلعه را فتح کنید، پیش از ورود ذخیره کنید. این‌طوری اگر همه چیز طبق انتظارتان پیش نرفت و وسط درگیری هلاک شدید، مجبور نیستید مسافت نیمی از نقشه را دوباره طی کنید تا به قلعه برسید.

ذخیره‌ی سریع (Quick Save) به هر حال، بیهوده آن‌جا گذاشته نشده است.

هوشمندانه بجنگید

در Assassin’s Creed Odyssey جنگیدن تن به تن کار سختی نیست، اما وقتی که عده‌ای از دشمنان دوره‌تان می‌کنند، می‌تواند چالش‌برانگیز ظاهر شود. اگرچه اودیسه متفاوت به نظر می‌رسد، هنوز هم یک اساسینز کرید است و بر روی قتل تاکید می‌کند، نه جنگ.

بعد از مدتی، حتما قادر خواهید بود که یک سرباز اسپارتان قدرتمند بسازید و هیچ مشکلی در درگیری‌ها نداشته باشید، اما در چند ساعت ابتدایی بازی، باید گلیمتان را از آب بیرون بکشید. حتا اگر می‌بینید که تعداد دشمنان بیش از حدی است که بتوانید از پسشان برآیید، فرار کنید.

مخفی‌کاری، قتل و شلیک‌های از راه دور، به شما قدرت کنترل بسیاری از نبردها را می‌دهد، اما همچنان مواردی پیش خواهند آمد که به خاطرشان مجبورید چهره به چهره با دشمن بجنگید. سه اصل اساسی را باید همواره به یاد داشته باشید و به کار ببندید:

  1. جاخالی: راحت‌ترین کار برای جلوگیری از ضربه خوردن، که همین راحتی آن را به سودمندترین کار هم تبدیل می‌کند. اگر زمان‌بندی درستی داشته باشید، برای چند لحظه‌ی کوتاه صحنه‌ی آهسته‌ای را هم خواهید دید که در آن می‌توانید علاوه بر در رفتن از ضربه‌ی حریف، یک کمبوی سریع و کم‌شدت هم به دشمن وارد کنید.
  2. دفع کردن حمله حریف: دفاع، می‌تواند حرکت بسیار بسیار قدرتمندی باشد. اول از همه، و مشخصا، این کار باعث می‌شود که ضربه‌ی دشمن به شما صدمه‌ای نرساند. اما به علاوه دفاع دشمن را هم از بین می‌برد و دیگران را هم روی زمین می‌اندازد و فرصت حمله را دو دستی در اختیار شما می‌گذارد.
  3. قلق چیزها را یاد بگیرید: دفاع کردن و جاخالی دادن درست، به زمان‌بندی صحیح نیاز دارد. خوش‌بختانه بازی این زمان صحیح را با درخشش سلاح دشمن در یک آن به شما نشان می‌دهد. منتظر این درخشش بمانید و بعد حرکت را اجرا کنید. همچنین مواقعی وجود دارند که دشمن شما به رنگ قرمز هایلایت می‌شود. این حمله را نمی‌توانید دفاع کنید، پس باید سریع از سر راه کنار بروید.

دو قابلیت محبوب ما

هر کدام از قابلیت‌ها (Abilities) که در بازی فعال کنید، به نوبه‌ی خود به اضافه شدن به قدرت شما کمک می‌کند، پس در این وادی هم هیچ چیزی اشتباه نیست. فقط باید به یاد داشته باشید که قابلیت‌هایی را انتخاب کنید که به سبک بازی شما نزدیک هستند. اگر هم نشد، عیبی ندارد، چون بازی این امکان را به شما می‌دهد که در هر لحظه، همه‌ی قابلیت را غیرفعال کنید و از نو بچینید.

با این حال دو قابلیت در این بازی هستند که بیشتر از همه ضروری به نظر می‌رسند. ما فعال کردن این دو قابلیت را در اولین فرصت، قویا پیشنهاد می‌کنید:

  • Revelation – این قابلیت شبیه رادار عمل می‌کند و همه‌ی چیزهایی که ممکن است در نقشه از دیدتان مخفی بماند را (عمدتا لوت) نمایان می‌کند. وقتی این قابلیت را با قدرت دید پروازی «ایکاروس» ترکیب کنید، تقریبا همه‌ی چیزهایی که می‌توانید تصاحب کنید را به چنگ خواهید آورد.
  • Shield Breaker – قابلیت جنگجو، ردیف دوم بالا، سمت راست. اگر فعال باشد، در مواجهه با دشمنی که سپر دارد، (و خیلی‌هاشان دارند) آن را به یک اشاره تصاحب می‌کنید و همان سپر را به بلایی برای خودش و اطرافیانش بدل می‌سازید. واقعا به یک اشاره.

تجهیزات را مدام تغییر دهید

شما هشت جایگاه برای مدیریت ادوات و تجهیزات خود دارید و باید آ‌ن‌ها را مدیریت کنید. این هشت جایگاه، برای سطوح مختلف گزینه‌های مختلفی در اختیار شما می‌گذارند. همه چیز به این بستگی دارد که می‌خواهید روی چه چیزی تمرکز کنید.

می‌خواهید سلاح‌های سریع و کم‌وزن داشته باشید، سنگین و کند داشته باشید، می‌خواهید زرهی به تن کنید که به شما در مخفی‌کاری کمک کند یا در نبردها؟

مادامی که به بازی می‌پردازید، با چیزهای جدید روبرو می‌شوید و‌ سلاح و زره و امکانات بیشتری به دست می‌آورید. علاوه بر پیدا کردن گنجینه‌ها در سراسر بازی و شکست دادن دشمنان و نیروهای خبیث بازی، از فروشگاه یوبی‌سافت هم می‌توانید چیزهای جدید خریداری کنید. به هر ترتیب، تجهیزات شما باید مدام تغییر کنند.

این یعنی که در طول بازی بارها مجبور می‌شوید سلاح یا زرهِ خود را روی زمین بیاندازید و سلاح و زره جدید را امتحان کنید. احتمالا چند دقیقه یا چند ساعت بعد یک زره بهتر یا سلاح قدرتمندتر به دست می‌آورید، پس وابسته شدن به یک لباس یا شمشیر اصلا معنی ندارد.

همچنین امکان آپگرید کردن سلاح و ادوات شما هم وجود دارد تا آن‌ها پا به پای سطح شما پیشرفت کنند. برای این کار به آهنگری بروید و درخواست خود را ثبت کنید. این طوری حتا اگر هیچ چیز جدیدی هم پیدا نکرده باشید، همواره به روز خواهید ماند.

هوشمندانه ارتقا دهید

چهار دسته تجهیزات، بر اساس فراوانی وجود دارد: معمول، نادر، اپیک، اسطوره‌ای. این‌که برای ارتقا دادن تجهیزات چقدر به پول نیاز دارید،‌ به این دسته‌بندی وابسته است. ارتقای تجهیزات معمولی کم‌هزینه است، اما ارتقای تجهیزات اسطوره‌ای، میزان زیادی پول می‌خواهد.

این یعنی احتمالا اول می‌خواهید تجهیزات و سلاح‌های معمول و نادر خود را ارتقا دهید و ارتقا دادن تجهیزات اپیک و اسطوره‌ای را به زمانی که دلارهایتان را فروختید و پولی به جیب زدید موکول کنید. فقط یادتان بماند که این آپگریدها قرار نیست مدت زیادی برای شما باقی بمانند، بنابراین هر چه خرج کرده‌اید، بعد از چند ساعت از دست خواهد رفت.

در روزهای آتی در مورد Assassin’s Creed Odyssey بیشتر خواهید خواند. هر سوال یا مشکلی که در رابطه با این بازی داشتید، در این مطلب یا سایر مطالب مربوطه مطرح کنید.

منبع polygon
187 نظر برای این مطلب
  1. M می‌گوید

    سلام من چجوری باید کوست آتلاتینس رو برم یعنی کوستشو ندارم

  2. ممد می‌گوید

    آقا برا من بعد اتک زدن به انمی کلا یواش راه میره دیگه کلا نمیدوعه چیکارش کنم

  3. Alireza می‌گوید

    درجه شختی بازی رو کجا باید عوض کرد ؟

  4. فرهاد می‌گوید

    اقا وقتی وارد شهر ارکادیا میشی ۳تا مرسنری یا همون جنگجو خفنا میوفتن دنبالت
    راه حلش چیه؟؟ باید برم تو اون شهر اما دنبالم میکنن و این کارو سخت کرده کسی میدونه داستان چیه
    لول ۳۹ هستم

  5. کیان می‌گوید

    سلام خسته نباشید ببخشید من مزاحم شدم ولی من در اساسین کرید ادیسه یه مشکلی برام پیش اومده من در سطح 9 هستم و در دهکده ای هستم اونجا باید 5 قهرمان رو بکشی من اونارو کشتم ولی بعد اون یه جایی رو به من نشون میده یه تیر در یه قلب فکر کنم نفهمیدم چطور انجام بدم لطفا زود جوابم رو بدید

  6. رضا می‌گوید

    آقا تو یه جاییش با یه یارو انگار اساسینس هست گیر کردم زورم بهش نمیرسه هی منو میزنه
    چ کنم راهش چیه ؟؟

  7. پارسا می‌گوید

    سلام دوستان من تو مرحله ۵۰ گیر کرده ام همه کوئست ها رو انجام داده ام هم درهای آتلانتیس و هم کالت رو نابود کردم هر بانتی رو هم که انجام میدم اکس پی اضافه میکنه ولی لولم بالا نمیره. میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟

  8. saleh می‌گوید

    سلام من ب یه مشکل بر خوردم
    نوار heals من به صورت دایم 3 خطش قرمز شده و در اثر شنا این اتفاق افتاد
    برای حلش باید چی کرد

  9. علی می‌گوید

    سلام ، من ماموریت ها برام نشون داده نمیشه چیکارباید کنم ؟

  10. امیر می‌گوید

    سلام ببخشید تیر های تیر کمونم تموم شده چطوری باید تیر بگیرم

  11. Amir می‌گوید

    میشه بگید چطوری اتلانتیس رو وا کنم

  12. علی می‌گوید

    سلام من یه سوال داشتم من الآن به لول 50 رسیدم ولی دیگه از رد کردن مراحل xp دریافت نمیکنه
    میخوام بدونم که چیکار باید بکنم تا xp های مراحلو دریافت کنم ؟ و اینکه اگر دیگه xp نگیره پس چجوریی می تونم ability point رو بگیرم ؟!

  13. مهرداد می‌گوید

    باید بعد از نصب کردن وایسیم تا داستانش تموم شه ؟؟
    مال من تکه تکه داستانش میره یعنی انگار هنگ میکنه داستانشم طولانیه
    ایا از کامپیوترمه مشکل یا خود بازی مودشه ؟
    لطفاً راهنمایی کنید

  14. behnam می‌گوید

    سلام ..چرا وقتی تو مرحله اول بازی چند نفر رو میکشی بعد میرسی به کوروش دکمه ها دیگه کار نمیکنه البته فقط دفاع با نیزه کار میکنه .کلا سر جاش می ایسته دیگه نمیشه بازی کرد.. میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون.

  15. behnam می‌گوید

    سلام ..چرا وقتی تو مرحله اول بازی چند نفر رو میکشی بعد میرسی به کوروش دکمه ها دیگه کار نمیکنه البته فقط دفاع با نیزه کار میکنه .کلا سر جاش می ایسته دیگه نمیشه بازی کرد.. میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون..

  16. پرهام می‌گوید

    تاهالا کدومتون اساسین کرید رولیشنز بازی کرده من کردم

  17. سالار می‌گوید

    سلام بازی خوبیه
    اماجونش پر نمیشه
    کمک کنید

  18. امیر می‌گوید

    دوستان من با pc بازی میکنم نمی‌دونم چجوری دسته رو وصل کنم و بازی کنم؟؟؟
    لطفا کمکم کنید

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      از نرم‌افزار x360ce استفاده کنید.
      https://www.x360ce.com/

  19. علی می‌گوید

    سلام من داخل بازی دیگه نمیتونم بدوم حتی کلید سوییچ بین دویدن و راه رفتنم میزنم وقتی میزنم با سرعت خیلی کمی میدوه لطفا راهنمایی کنید

    1. r می‌گوید

      سلام اون میگه Ma……شیمشیر و چیزای مثل کلاه و تیر کمان که نمیخای و اضافن بفروش و پاک کن تا بازی درست شه ضرفیت چیزات رفته بالا

  20. امیر می‌گوید

    سلام من الان لول ۵۰ هستم و دیگه نمیتونم از ابیلیتی هام استفادی کنم چه کار کنم که دوباره بتونم استفاده کنم میشه جواب بدین

  21. امیر می‌گوید

    سلام من الان لول ۵۰ هستم و دیگه نمیتونم از ابیلیتی هام استفادی کنم چه کار کنم که دوباره بتونم استفاده کنم

  22. ارش می‌گوید

    سلام من تازه شروع کردم و لول سه هستم میخوام بپرسم تیر کمون رو چه جوری میشه به دست اورد؟ممنونم

  23. علیرضا می‌گوید

    سلام دوستان لطفا کمک کنید .من تازه بازی رو شروع کردم .لول ۱۰ هستم .ولی دیگه نمیتونم کسی رو بکشم .حس میکنم از لول های قبل ضعیف تر شدم .روی سر دشمن ها یه اسکلت هستش .اسلح ارتقا دادم .ولی با یه ضدبه کشته میشم .ترو خدا بعم بگید چیکار کنم .ممنونم

  24. بهروز می‌گوید

    سلام.سرعت کالاکتر بازی پسرم لیول ۳۱ شده سرعتش کم شده و یواش راه میره.چجوری درستش کنم.ممنون راهنمایی کنید

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      آیتم اضافه به همراه دارید حتما، یک سری از آیتم‌های غیرضروری‌تون رو discard کنید یا بفروشید.

    2. فریار می‌گوید

      سلام اگر سرعت الکسیوس کم شده باید سلاح های بدرد نخور وآشغال را بفروشی تا بتوانی بدوی

  25. مانی می‌گوید

    کسی میدونه چطوری باید تو اساسین کرید ادیسه تیر های مخصوص ساخت اگه کسی می‌دونه لطفا بگه

  26. حسین می‌گوید

    جناب اقای زعفرانی با حوصله پاسخ همه را میدهند خیلی عالی خسته نباشید لطفا من لول50هستم فست تراول قفل شده یعنی ازلول 46 دیگه کار نمیکنه چکار کنم

  27. حسین می‌گوید

    جناب اقای زعفرانی با حوصله پاسخ همه را میدهند خیلی عالی خسته نباشید لطفا من لول50هستم فست تراول قفل شده یعنی لول 46 دیگه کار نمیمنه چکار کنم

  28. حسین می‌گوید

    خیلی خوبه لطفا یک سئوال فست تراول قفل شده چطور باز میشه مرحله پنجاهم

  29. mohamadreza می‌گوید

    سلام ببخشید من تیر هام رو تموم میکنم و نمیدونم از کجا باید تیر بگیرم یا چطوری باید تیر بسازم . لطفا یکی راهنمایی کنه

    1. حسین می‌گوید

      با گشت وگذار توینقشه همه جا یک درخت کوتاه هست که نزدیک شی برق میزنه برش دار و تیر بخر

    2. امیرحسین اسماعیلی می‌گوید

      خیلی راحت،باید بری روی تیر ها و با زدن گزینه craft با خرج شدن یک چوب،تیر بسازید

  30. مهران می‌گوید

    بازی من رپ لول ۵۰ قفل شده بالاتر نمیره چیکار کنم واسه ادامش

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      دیگه 50 لول آخرشه.

      1. فریار می‌گوید

        اخبی من افرادی را دیدم که لول ۷۰ رفتن البته ناشی هستن

    2. Rashazacker می‌گوید

      سلام من لول ۴۸ هستم اتللنتیس باز کردم یه مرحله هست به نام
      Find and talk to tesikles
      که ویدیو مرحله تو یوتیوب دیدم فقط سر لوکیشن میرم عقاب تم حلقه طلایی پیدا نمیکنه دقیق سر لوکیشن رفتم باز پیدا نکرد از چی میتونه باشه بعد قبلش با همون اقا که توضیحات میده صحبت کردم فقط این عقاب حلقه طلایی نشون نمیده از چی میتونه باشه خواهشا بگید ❤️❤️؟!؟

  31. مصطفی می‌گوید

    سلام. وقتتون بخیر. من لول پنجاهم. کل بازی رو تموم کردم.کالت رو نابود کردم. آتلانتیسم باز کردم.
    الان دارم فقط برآی اسپارت میجنگم و کل نقشه یونان رو میخوام برای اسپارت کنم و خود آتن و ایالت آتیکا رو هم تسخیر کنم.

    الان به جز آتن (آتیکا) و اتحادیه دلوس، فقط یکی دوتا شهر دیگه مونده… ولی انگار هرچی به آخر کار نزدیکتر میشم، کار سخت تر میشه و آتنی ها همزمان به چندتا از مناطقی که گرفتم حمله میکنن و دیر بجنبم از چنگم درش میارن.
    بیشتر از صدبار جنگیدم فکر کنم تو میدون جنگ.

    خواستم بدونم واقعن میشه و امکان پذیر هست این کار؟
    یا نمیشه؟

  32. حسین می‌گوید

    سلام آقا من تو یه مرحله گیر کردم به خارجی نوشته complet all cave objective باید ۲۰ تا پیدا کنم ، از کجا پیدا کنمشون ترو خدا بگید ۱ هفتست گیر کردم توش

    1. ارمان می‌گوید

      اسم مرحله رو تو یوتیوب سرچ کن

    2. امیرحسین اسماعیلی می‌گوید

      cave یعنی غار،باید باید تو همون شهر غار هارو پیدا کنی.

  33. Mahan.kh می‌گوید

    سلام من نمیشه سربازان را از کشتی بیرون آمورد اگر میشه باید چیکار کنم ؟

    1. امیرحسین اسماعیلی می‌گوید

      نمیشه مال همون کشتی ان.

  34. علیرضا می‌گوید

    سلام من تو مرحله ای که باید اون یا رو اولمپبور نمدونم چی وی رو پیدا کنی گیر کردم کمکم کنید لطفاً همونی که میگه برو نیکولائوس رو بکش من نکشتم و اومدم پیشش و گفتم می‌کشمت و فرار کرد بازی گفت پیداش کن

  35. ارشیا می‌گوید

    سلام بخشید من همون مرحله‌ هستم که مادر خواهر الکیوس روی کوه هستند من خواهر کشتم آما مراحل آتلانتیس برام ازاد نشد باید چیکار کنم و اینکه من‌ چطور باید ام پی سی ها درون کشتیم قرار بدم

    1. وحید می‌گوید

      خاک توسرت خواهر کش

    2. Hooman gamer می‌گوید

      هیچ فرقی نداره خود مرد آتلانتیس گفت باید ۴ توپ پیدا کنید که اون ماموریت جدا گانه هستن ولی اون پیرمرد محل ماموریت رو داده

  36. Cav می‌گوید

    سلام ببخشید من برای یک گنج به درون آب رفتم و اون مقداری که برای تنفس در آبم بود ، تموم شد از جونم کم کرد
    ولی نمی‌دونم چگونه اون جان از دست رفته را برگردانم
    لطفاً راهنمایی کنید

    1. امیررضا می‌گوید

      بله لطفا بگین

  37. مانی می‌گوید

    سلام من همه کالت ها رو کشتم فقط یک کالت مونده . اونیه که باید تو دلوس دنبالش بگردی اسمش هم podarkes هستش لطفاً راهنمایی کنید

  38. Fangorn می‌گوید

    چطور باید arena هارو از داخل نقشه پیدا کرد؟
    لطفا بگید تو کدوم منطقه هستش

  39. gamer می‌گوید

    سلام من تو مرحله اول این بازی گیر کردم تو اون قسمتش که میخواد با کوروش بجنگه کلمه R loceظاهر میشه و هرچی دکمه های ایکس باکسو فشار میدم تو این بازی کار نمیکنه لطفن راهنمایی کنید با تشکر فراوان ..

  40. آرش می‌گوید

    آقا سلام من به لول ۵۰ رسیدم ولی یکی از کالت ها مونده هر چی میگردم پیدا نمیشه . اونیه که توی Delos باید دنبالش بگردیه . فکر کنم اسمشpodarkes هست . چه جوری پیداش کنم ؟ لطفا کمک کنید .

  41. ایمان می‌گوید

    سلام خسته نباشید من لول 45 هستم الان میخام برم دنبال اون 3 تا غول بزرگ بازی اولیشم مینوتور ، سیکلاپلاس، مدوسیا هست میشه راهنمایی کنید چطوری پیداشون کنم

  42. behnam می‌گوید

    سلام بنده دسته سونی ۲ با تبدیل دارم و یک عدد دسته بازی کامپیوتری ویرا هم دارم هر کدوم رو میزنم که بتونم اودیسه رو با دسته بازی کنم ایرادایی داره یعنی دسته رو میشناسه ولی نمیتونه سویچ کنه رو دسته بمونه از شبیح ساز دسته ۳۶۰ هم استفاده کردم ولی تاثیری نداشت ممنون میشم راهنمایی کنید؟

  43. محمد سامان می‌گوید

    من لول 50 هستم و فقط تو بحث رهبران فرقه های مخفی که باید بکشیمشون گیر کردم

  44. ali می‌گوید

    سلام من تو مرحله که باید چهار مجدد افسانه بکشی گیر کردم هر چی تیر می زنم جونشون کم نمیشه ترینر هم زدم دمجم رف رو 9999999999999999 اینقدر اما جونشون کم نمیشه میشه بگید چیجوری باید خلاص شان کنم ممنون میشم

    1. دانیال می‌گوید

      اون گوزن منم میزدم کم نمیشد جونش باید ببریش اون وسط که اب جمع شده اونجا بزنیش

  45. ارشان می‌گوید

    سلام من میخوام یکی از بازی های اساسین کرید بلک فلگ و یا روگو رو بگیرم بنظرتون کدومش بهتره بگیرم لطفا جواب بدید ممنون

    1. امیر می‌گوید

      هردو خوبه بستگی به خودت داره تمپلار دوست داری اساسین ولی سیستم بلک بهتره به نظر من

  46. Niki می‌گوید

    سلام من لولم ۷۰ تو حریره ولکانیک یه علامت سواله طلاییه نمیتونم ورودیو پیدا کنم چیکار کنم یه جزیره مخروبست bolcanic islands

  47. صبا می‌گوید

    سلام از طرف بازی برای شماره تلفن من کد ارسال شد و اس ام اس های زیادی برام میاد چطوری میتونم غیرفعالش کنم؟؟؟؟

  48. Alireza می‌گوید

    سلام بر شما
    میخواستم بدونم میشه سپر گرفت؟ اگه میشه کجا هست؟
    لطفا جواب بدید

    1. امیرحسین اسماعیلی می‌گوید

      نه نمیسه

  49. مسیح ربیعی می‌گوید

    من تو لول ۲۸ مرحله ی گیت آتلانتیس گیر کردم
    میگه ارتفکت ها توی ۴ تا مکانه اما نزده کجا نمیدونم چجوری پیداش کنم
    هرکی بازی رو تموم کرده و میدونه بگه ممنون

    1. سجاد می‌گوید

      اسم اون 4 جارو نوشته. باید بری به اون مناطق از رو نقشه مراحل فرعیو انجام بدی. (علامت تعجب زردا)

  50. sepehr می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    من میخواستم با دسته بازی کنم ایا میشه تنظیم کرد برای این بازی ؟
    راهنمایی دارید که برای من بفرستید
    تشکر

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      بله برای همه بازیا میشه. از نرم‌افزار x360ce استفاده کنید. راهنماش تو صفحه اول سایتش هست، کافیه همین اسم رو تو گوگل سرچ کنید.

  51. پارسا می‌گوید

    سلام..چجوری باید اسب در بازی بخرم…مشکل پول هم ندارم ۱۲۴ هزار و ۶۰ تا دارم
    اگه میسه بگید فقط من از این اسب لعنتی که خره خلاص شم❤

    1. mmdgh می‌گوید

      اسب خریدنی نیست عزیزم x رو نگه دار یه سوت بلند میزنه فوبوس میاد

    2. محمد می‌گوید

      برو توو استور یه اسب بالدار مشکی هست فیری هست بگیر

  52. Bahram می‌گوید

    سلام، من لول پنج هستم باید کشتی رو راه بندازم تا برم ب جزیره و مرحله ی بعد نمی‌دونم چطور باید این کارو بکنم لطفاً راهنمایی کنین ممنون

    1. پارسا می‌گوید

      سلام داداش
      باید اول باید به مرحله کشتی برسی تا کشتیت ازاد شه و اگه می خوای بری یه دریا دیگه باید بری بچلب اسکله ای ساحل اونجا که علامت کشتی داره اونجا کشتیت میاد

      1. محمدرضا می‌گوید

        من میرم همونجا ولی نمیتونم کشتیو حرکت بدم راهنماییم میکنید لطفا؟

  53. Alireza می‌گوید

    سلام
    ببخشید توی ادیسه سپر خودمون وجود داره یا نه؟

  54. یونس می‌گوید

    سلام من توی یه مرحله ها مجبور شدم زیر دریا بمونم و جونم کم شد..حالا دو روزه جونم پر نمیشه و یک سومش هست.باید چیکار کنم؟لول40 هستم

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      سلام
      قبلا هم جواب دادیم، این مشکل مربوط به لباستون میشه. یا آیتم cursed انتخاب کرده و پوشیدید یا باید لباس رو repair کنید.

  55. HOSSEIN می‌گوید

    ببخشید میخواستم ببینم بازی رو چطور باید سیو کرد من هر وقت بازیم تموم شد میام بیرون دوباره فردا میرم تو بازی بازی میره از اول ممنون میشم جواب منو بدبد

  56. کیانوش می‌گوید

    سلام ، یه انجمن جدید تو اینترنت دیدم به اسم ancient cultist ، چجوری بتونم واسه خودم فعال کنم ، من از ورژن 1.6 استفاده می کنم

  57. Alireza می‌گوید

    سلام بر شما
    ببخشید توی اساسین ادیسه سپر وجود داره؟

  58. حسین احمدی می‌گوید

    سلام ببخشید من مرحله غواصی که با لیلا حسن بود رو گیر کردم اونجایی که وارد غار میشه نمیدونم باید از کدوم طرف برم مسیر رو بلد نیستم لطفا هر کسی که میتونه کمکم بکنهدبیاد به این پی وی Hossein82alter
    ممنون

  59. سجاد سهرابی می‌گوید

    سلام یکی بهم کمک کنه
    وقتی تو آتلانتیس باباشو پیدا میکنه دستور صادر میشه که ۴تا از آثار باستانی آتلانتیس پیدا کنه
    اینا دقیقا کجا هستن ?
    کشور هاشو نوشته ولی مکان دقیقشو نمیدونم
    یعنی باید کل کشور زیر رو کنم

  60. Milad می‌گوید

    توی اساسین کریداودیسی به لولپنجاه رسیدم دیگه هیچ مرحله ی بخش داستانی برام بازنمیکنه که بازی روبه اخربرسونم.فقط بایدتوی مپ بگردم ومرحله های فرعی روتموم کنم.مرحله های فرعی همدن علامت سوالاوقلعه هادیگه مرحله ی اصلی بهم نمیده

  61. Milad می‌گوید

    سلام.الان من توی اساسین اودیسی به لول پنجاه رسیدم دیگه اصلاتوی بخش ابیلیتی نمیتونم توانایی هاموارتقابدم.وقتی میرم روی قابلیت هامیگه بخش داستانی روپیش ببرامادیگه حتی مرحله ی اصلی بازی هم واسم بازنمیکنه.بایدچیکارکنم؟

  62. ali می‌گوید

    ببخشید من در مرحله پیدا کردن معصنوعیات گیر کردم میشه کمکم کنید ممنون میشم

  63. مهدي می‌گوید

    سلام این دری که قفله رو چجوری باز کنم تا صندقو باز کنم

  64. آرمین می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    تو ایکس باکس، در مرحله Equal Employment Opportunity Program وقتی می خواد اولین KNOCKOUT رو انجام بده تا ملوان به کشتی اضافه کنه بازی هنگ می کنه و دیگه ادامه نمی ده. دلیلش چیه؟

    https://www.youtube.com/watch?v=yyprDSqS34A

  65. am.es می‌گوید

    سلام من یه مشکلی دارم.توی همون جزیره اولی بازی گیر کردم نمیدونم بازم ماموریت هست یا نه
    چجوری باید بفهمم؟
    یچیزی: وقتی یه ماموریتی توی مپ (مثلا یه منطقه که برج دشمنه) کنار علامتش تیک میخوره ینی دیگه نباید اونجا کاری انجام داد یا باید کاری انجام داد(مثلا اتیشش زد)؟
    ممنون میشم جواب بدین

  66. mohammad می‌گوید

    سلام من توی اون قسمت که الکسیوس با مادرش خواهرشو ملاقات میکنه گیر کردم چیکار کنم که نه مادرش کشته بشه نه با خواهرش بجنگم آخه هرکدوم انتخاب می‌کنم همین َطو میشه

    1. مسیح ربیعی می‌گوید

      من یه ویدیو دیدم که هم خواهرش زنده موند هم مامانش
      ولی برای من فقط دو راه داشت یا مادره زنده میموند یا هردوشون میمردن
      میخوام برم سیو قبل اون اتفاق تا درستش کنم و هردوشون زنده بمونند اما نمیدونم چجوری.
      اینی که این دوست عزیز میگه سوال من هم هست خواهش میکنم تمنا میکنم جواب بدین
      لطفا لطفا

      1. Sajad می‌گوید

        سلام،این بازی 9 تا پایان مختلف داره من تونستم کل خانواده رو دور هم جمع کنم و این بستگی داره به انتخاب های خیلی قبل شما جنگ هایی که شما با دیموس(کاساندرا)مواجه میشین،مراحلی که درمورد نیکولائوس هستش و تمام اعضا خانواده سعی کنین هیچ خشونتی نسبت به انها بروز ندین درضمن فکر کنم نحوه قانع کردن دیموس بعد از زندانی شدن شما هم تاثیرگذار باشه

  67. مسیح ربیعی می‌گوید

    سلام خیلی ممنون از مطلب
    من ۲ تا سوال دارم یکی اینکه من تو مرحله ی in the foodestaps of God’s توییت کفالونیا گیر کردم و نیزه رو توی دریاچه پیدا نمیکم و حتی رادار هم کمکم نمیکنه چجوری پیداش کنم
    و یک سوال دیگه چجوری وسایلم رو تو صندوقچه ی کشتی انبار کنم اصن صندوقچه کجاست
    خواهش میکنم خواهش میکنم باز هم خواهش میکنم جواب بدید

    1. مسیح ربیعی می‌گوید

      و چجوری از شر وسیله های لجندری خلاص شم
      چون نه میشه فروختشون نه میشه تکه تکشون کرد
      باز هم ممنون لطفا هر کس میدونه جواب بده^_^

  68. پوریا حیاتی فرد می‌گوید

    ببخشید من تو مرحله شینا گیر کردم
    تو معموریت ازم اسم یه منطقه که فکنم اسمش korssia باشه می خواد کاری کنم چیکار کنم؟
    لطفا کمک کنید

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      اگه من درست متوجه شده باشم کدوم مرحله رو میگید، این ویدئو می‌تونه کمکتون کنه:
      https://www.namasha.com/v/zgAnTuJd

  69. سامی می‌گوید

    سلام من لول ۱۸ هستم .آهسته حرکت میکنه چیکار باید کنم ؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      لباسش رو عوض کنید.

  70. Nima می‌گوید

    سلام من ب ی مشکل خیلی مسخره برخوردم ک نمیدونم ب کدوم دکمه توی لپتاب تو گذینه هایی ک باید لباس تغیر داد ب پایین برم و بقیه تجهیزات ببینم میشه رانمایی کنید

  71. mahdi می‌گوید

    سلام خسته نباشید من یه سوال در باره اساسین کرید بلک فلگ دارم :ویندوز من 32.7بیتی spa1 هست لطفا کمکم کنید

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      مشکلتون چیه؟

  72. mahdi می‌گوید

    سلام خسته نباشید من در باره اساسین کرید بلک فلگ سوال دارم ویندوز من 7 هست رم 4 گیگ 32بیتی spa1 لطفا بگین ازتون خواهش میکنم یکم زود بگین

  73. mahdi می‌گوید

    سلام خسته نباشید من در باره اساسین کرید بلک فلگ سوال دارم ویندوز من 7 هست رم 4 گیگ 32بیتی spa1 لطفا بگین

  74. علی می‌گوید

    سلام چجور میشه زانو زد روی زمین ؟

  75. Amir می‌گوید

    سلام ببخشید وقتی برای اولین بار میری توی غار نیزه شکسته را میزاری تو حفره تا ارتقا پیدا کنه 2تا جای دیگه هم باید بری اون دوتا جا کجاست؟

  76. Sobhan می‌گوید

    سلام. اقا یه مشکل خیلی مسخره ای برام پیش اومده که واقعا مانع پیشرفت من شده. اینکه جون من شده 25 درصد. یعنی وقتی حتی میمیرم و زنده میشم, خط جون من فقط 25 درصد پره. دشمنا بهم نگا میکنن میمیرم

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      باید repair کنید تکه‌های مختلف لباستون رو.

    2. saeed می‌گوید

      به خاطر سلاحته عزیز عوضش کن منم این مشکلو داشتم

      1. Sam می‌گوید

        دوستان این دوستمون درست میگه به خاطر نیزه ست عوضش کنین درست میشه

  77. جواد می‌گوید

    سلام…چرا پایان بازی مجبور میشی ————-؟؟؟
    پیام مدیریت: لطفا داستان بازی‌ها رو لوث نکنید.

  78. محمد می‌گوید

    سلام مرحله دوم منظورش از R چیه تا شروع به مبارزه کنه ؟؟

  79. shahrad می‌گوید

    با سلام.تو پی اس 4 ادیسه چطور میشه با ته سرعت دوید؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      بازی این امکان رو به شما نمیده. شخصیت‌های بازی همیشه در حال دویدن هستند و سریع‌تر از این نمی‌دوند.

  80. shahrad می‌گوید

    با سلام.تو پی اس 4 چطور میشه با ته سرعت دوید؟

  81. pouya می‌گوید

    سلام من لول بازیم 12 هستش ولی وقتی سراغ کشتن snake dealer میرم با یه ضربه میمیرم خیلی قویه level e اونم ننوشته روش چیکار باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      برای کشتن Snake Dealer بهتره تا لول 15 حداقل رسیده باشید. خودش لول 17 است.

  82. میثم می‌گوید

    تو اول بازی چطور از خودم دفاع کنم؟؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      در قسمت هوشمندانه بجنگید این مطلب توضیح دادیم.

  83. A می‌گوید

    این یارو زنه که بدنش مث شیره و دم مار و بال عقاب و اینا تو شب میاد چیکار اصن باید بکنی؟
    نوشته
    Awaken The Myt
    Solve the Sphinx’s riddles

    1. استیو ولف :دی می‌گوید

      اونی که شما میگی ابولهوله و برای پیدا کردن اولین شی تمدن
      چند تا سوال میپرسه شما برو زیرنویس رو دالنلود کن و به سوالاش پاسخ بده
      مثلا جوابا:
      درخت-خورشید-کوه
      بعد از جواب دادن باید بری رو عکس درخت و خورشید و کوه کلید E رو بزنی و برگردی پیشش باهاش صحبت کنی تا بمیره و یه تیکه از پرش رو ورداری

  84. A می‌گوید

    توی لول 50 دیگه هر کار می کنی هر چی می کشی یا جمع می کنی دیگه واست ثبت نمیشه و لول نمیره بالا دلیل چیه؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      دیگه آخرشه.

      1. A می‌گوید

        آخه وقتی خود نوار رو نگاه می کنم نوشته
        Quests provide XP but fewer resources Locations,war contracts,and bounties provide less XP but more resources
        0/0
        الان قضیه ی این چیه؟‍♀️

      2. A می‌گوید

        آخه وقتی خود نواره رو می بینم روش نوشته که
        Quests provide more XP but fewer resources locations, war contracts, and bounties provide lees XP but more resources
        0/0
        الان این یعنی چی

        1. سعید زعفرانی می‌گوید

          منظورش اینه که کوئست‌ها ایکس پی بیشتری میدن اما لوکیشن منابع کم‌تری دارند، وار کنتراکت‌ها و بانتی‌ها ایکس پی کم‌تری دارند ولی منابع بیشتری میدن.

        2. Mostafa می‌گوید

          سلام واسه منم دقیقا مثل تو گیر کرده، لول ام از 50 بالا تر نمیره روی لولش هم که میرم همون متنی که نوشتی میاد، تو چیکار کردی درست شد یا نه؟؟؟؟

  85. امیر می‌گوید

    the cultis ship ruin the north of thera ???? بیداش نمیکنم کجاس ؟؟؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      محلی که کشتی غرق‌شده رو پیدا می‌کنید
      روی آب این چیزها رو می‌بینید
      باید برید زیر آب
      بعد از کشتن کوسه‌ها به این می‌رسید

  86. کاوه می‌گوید

    دوستان راز خروج از این معبد کوفتی چیه؟ gateway to the lost city. چجوری میشه بیرون رفت از اینجا؟ ۲ هفتس درگیرشم

    1. Ali Madridi می‌گوید

      واکتری 100% شو از سایت ها دانلود کن انوقت راحت میتونی بازی کنی

  87. رضا می‌گوید

    سلام من به لوله سی چهار که رسیدم یه نقطه سفید اومده تو صفحه که نه جزوه بازیه نه جزوه نقشه مثله نشونه گیره مکس پین وقتی جلوش وایمیستم نقطه سفید میوفته پشته شخصیت یعنی بازم دیده میشه نمیدونید از چیه ps4 ممنون

  88. رضا می‌گوید

    سلام من به لول سی و چهار که رسیدم یه نقطه سفید اومده تو صفحه که نه جزوه نقشه س نه جزوه بازیه مثله نشونه گیره مکس پین حتی من جلوش وایمیستم نقطه میوفته پشته من یعنی بازم نقطه هست نمیدونید از چیه ps4 ممنون

  89. محمد می‌گوید

    من یه مشکلی دارم یه اسب هست به اسم پگاسوس اون رو گفتن تو oikos تو شهر phokis میشه پیدا کرد ولی هرچی گشتم نشد و اون سنگ های ابی که تو قسمت oikos میخواد چه جوری میشه گرفتشون.

  90. محمد می‌گوید

    سلام من یه مشکلی دارم یه اسب هست به اسم پگاسوس اون رو گفتن تو oikos تو شهر phokis میشه پیدا کرد ولی هرچی گشتم نشد و اون سنگ های ابی که تو قسمت oikos میخواد چه جوری میشه گرفتشون

  91. ARASH می‌گوید

    سلام.بعد پیدا ارتقا نیزه قدرتمند وقتی کاساندرا باهات صحبت مکنه. ، تموم میشه مرحله . بعد میگه باید بازم نیزتو قوی کنی و سه تا artifact که یکیشم پیدا کردی باید بگیری . اونا رو از کجا بگیرم ؟

  92. Javadtak می‌گوید

    سلام من از لول ۵۰ ب بعد هرچی ماموریت انجام میدم و xp میگیرم نوار xp پر نمیشه دلیلش چیه؟ممنونم

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      شما به Level Cap بازی یا همون بالاترین لول ممکن رسیدید. لول 50 دیگه تهشه.
      البته یوبی‌سافت با انتشار پچ New Game + بازی، لول کپ رو به 98 رسونده ولی برای این‌که الان لولتون بالاتر بره باید این پچ رو نصب کنید.

      1. Milad می‌گوید

        داداش منم به لول پنجاه رسیدم دیگه بالاترنمیره.بعدش توقسمت ابیلیتی همون جایی که قابلیت هاتوارتقامیدی بااینکه۹تااسکیل اضافی دارم ارتقانمیده میگه بخش داستانی روتکمیل کن.الان دیگه بهم ماموریتی که مربوط به داستان اصلی بازی باشه نمیده

        1. سعید زعفرانی می‌گوید

          لول آخره.

  93. Javadtak می‌گوید

    سلام لطفا جوابمو بدین من ی مشکل داخل بازی دارم از لول حدود ۴۰ ب بعد نوار سلامتیم ب یک چهارم رسیده و کم شده و بهیچ عنوان زیاد نمیشه…ممنون میشم اگه کمکم کنین

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      لباستون رو عوض کنید درست میشه.

      1. محمد امین می‌گوید

        سلام من‌ وقتی کشتیم ساخته شد رفتم کشور بعدی حالا نمی‌دونم باید چه‌ کار تو آون کشور انجام بدم تا همه چیش تموم شه برم کشور دیگه

      2. Amir می‌گوید

        با عرض سلام من توی مرحله اساسین کرید گیر کردم همون جا که هست نوشته upgrade the spear 0/7 تو اون مرحله باید چکار کنم لطفا جواب بدید

  94. Javadtak می‌گوید

    سلام من ی مشکل داخل بازی دارم از لول حدود ۴۰ ب بعد نوار سلامتیم ب یک چهارم رسیده و کم شده و بهیچ عنوان زیاد نمیشه…ممنون میشم اگه کمکم کنین

  95. Shirin می‌گوید

    Maximum capacity reached. این نوشته مرتب نمایش داده میشه وسط گیم و سرعت حرکت کاساندرا تو بازی خیلی کم شده انگار داره قدم میزنه. درصورتی که قبلا اینجوری نبود. چیکار کنم؟

    1. مصطفی می‌گوید

      سلام. یعنی سلاح ها و تجهیزاتت زیاد شده و سنگینی میکنه برات. برو یه آهنگری پیدا کن تو نقشه و بفروششون.

  96. علی رشیدی می‌گوید

    سلام تشکر از اطلاعات خوبتون من تا لول پنچ رفتم و همه نقاط روی نقشه راهم رفته ام ولی چطور به سرزمینهای دیگه باید برم؟؟؟تشکر

  97. سبحان می‌گوید

    سلام. اقا من با یه مِرسِنِری جنگیدم شمشیر سمی داشت. بعد اینکه کشتمش چهار پنجم جونم رفته و از اون یک پنجم باقی مونده دیگه جونم پر تر نمیشه. دیگه ماموریت جنگی نمیتونم برم با یه ضربه میمیرم. باید چیکار کرد؟

    1. Javadtak می‌گوید

      داداش منم همین مشکلو داشتم خیلی سرچ کردم اخرشم خودم فهمیدم.از نوع سلاحته. بعضی سلاح ها قوی هستن ولی ۲۵ درصد سلامتی بیشتر بهت نمیدن.من نیزه لجندریمو عوض کردم درست شد

  98. بهرام می‌گوید

    باسلام.. ببخشید برای اینکه فقط روند داستانی بازی رو بریم و تمومش کنیم کدوم بخش ها رو باید بازی کنیم اخه مراحل فرعی زیادی هم فکر کنم داره.. ممنون میشم راهنماییم کنین.. تشکر

  99. ایمان می‌گوید

    سلام
    نمیدونم چ مشکلی پیدا کردم ک داخل بازی اهسته حرکت میکنه
    ب نظر شما مشکلش چیه؟

  100. MM می‌گوید

    وقتی توی آتلانتیس باباشو پیدا میکنه باید ۴ تا چیز به دست بیارم ولی نمی دونم کجاست؟
    میشه کمک کنین.

    1. Fangorn می‌گوید

      باید چهار تا باس رو نابود کنی

      1. علیرضا می‌گوید

        من 4 تا باس رو کشتم الان نمیتونم برم تو اتلانتیس فست تراول قفله :/ لطفا کمکم کن پدرم در اومد بالای باس ها و اینجوری استوری اودیسه م هم قفله راهی برای ورود به اتلانتیس نیست؟؟؟ ممنونی میشم کمک کنی

  101. مملی می‌گوید

    فقط باید با مربع یا دکمه ایکس بری پشتشون دوسه تا ضربه بزنی جاتو تغییر بدی. و اینکه همشونو توی لونه هاشون بکش که نتونن دور بشن. اگر دور بشن کارت سخت میشه

  102. مهرشاد می‌گوید

    سلام ممنون بابت مطلب مفیدتون فقط دو تا سوال داشتم. چجوری میشه تو قسمت توانایی(ability) همشون رو غیر فعال کنیم و از نو بچینیم و اینکه وقتی همه رو غیر فعال میکنیم امتیاز توانایی(ability point) بر میگرده یا از بین میره ؟؟؟؟
    خواهش میکنم جواب بدید

  103. Reza می‌گوید

    آقا این شمشیر چجوری سمی یا آتیشی کنم قابلیتش داره ولی فعال نیس مث ی شمشیر معمولی میزنه

    1. رسول می‌گوید

      سلام من تومرحله کفالونیا گیرکردم نه کشتی هست باهاش برم نه کاری میتونم بکنم مراحل جدید هم دریایی نمیرن فقط تو کفالونیا روی نقشه مجسمه maseje board رونشون میده خواهشن منو راهنمایی کنید باتشکر

  104. امیر خان می‌گوید

    من تو یه مرحله گیر کردم یه غاری هست جلوش بسته ی و روش علامت مثلثی شکل وجود داره که نمیتونم تو اون برم و میگه بسته است باید دوباره تبلتم رو ببینم
    لطفا اگه میشه کمک کنید

    1. Milad می‌گوید

      منم همین جاگیرکردم نمیدونم چیکارکنم

  105. سهیل می‌گوید

    سلام پسرم ۸ سالشه تازه ایکس باکس خریدیم براش ،توی دکمه ها هنوز مشکل داره ،یه جایی اول بازی lock onرو میزنه بالای تصویر جنگجو ،هر دکمه ای میزنیم بی حرکت میمونن ،چی باید بزنه برای ادامه؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      سلام
      احتمالا یکی از کلیدهای R3 یا L3. استیک (شوک یا آنالوگ) سمت راست یا چپ رو به داخل فشار بدید.

  106. farhad می‌گوید

    سلام . من هر کاری کردم مرحله A Life’s worth برای پیدا کردن The Master رو نمیاره. همه مراحل و شخصیت ها رو هم کشتم الا این که اصلا تو نقشه و بازی برای من نیست . ممنون میشم کسی راهنمایی بده…

  107. farhad می‌گوید

    سلام . من هر کاری کردم مرحله A Life’s worth برای پیدا کردن The Master رو نمیاره. همه مراحل و شخصیت ها رو هم کشتم الا این که اصلا تو نقشه و بازی برای من نیست . ممنون میشم کسی راهنمایی بده

  108. Mohamad md می‌گوید

    سلام. من دو تا مرحله مشابه رو گیر کردم. یکی باید بری گراز لجندری رو بکشی یکی دیگه باید یک گرگ لجندری رو بکشی. من حتی سرباز هایی که سطح بالاتری داشتن هم تونستم بکشم کلی اینارو حتی جونشون نصف هم نمیتونم بکنم. همه سلاحا و توانایی ها رو هم استفاده کردم. اصلا دفاع هم نمیشه کرد مقابلشون. چیکار کنم بتونم بکشمشون؟

    1. مسعود زعفرانی زاده می‌گوید

      تمرین دوست من 🙂

    2. علیرضا می‌گوید

      دو تا اون قول ها رو بکشون ببر حای گراز کارشو ی سره میکنن

    3. Fangorn می‌گوید

      چطور باید arena هارو از داخل نقشه پیدا کرد؟
      لطفا بگید تو کدوم منطقه هستش

  109. امید می‌گوید

    سلام تو این مرحله اول که مقابل kurush هستش باید چیکار کرد میگه R رو بزن ولی اتفاقی نمیفته

    1. مملی می‌گوید

      شوک راست رو فشار بده

  110. احمد علوی می‌گوید

    الان توی پیدا کردن ۲تا کاهن مخفی گیر کردم.نمیدونم چطور باید پیداشون کنم.هرکاری میکنم پیدا نمیشن.حتی به clue ها مراجعه کردم ولی بازم هیچی به هیچی…ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. عرفان خورسند می‌گوید

      Clue رو که به‌دست بیارید از طریق منوی Cultists می‌تونید هویت فردی که Clue مربوط بهش رو پیدا کردید مشخص کنید. وقتی هویتش مشخص شد مکانش روی نقشه‌تون نمایش داده می‌شه

  111. محمدرضا می‌گوید

    سلام.من تمامی مراحل مپ رو رفتم و تموم کردم
    الان سر درگم تو این جزیره موندم
    چیکار کنم؟
    حتی به جزیره‌ی دیگه‌ای هم نمیشه سفر کرد

    1. عرفان خورسند می‌گوید

      اگه منظورتون جزیره kephalonia هستش باید سوار کشتی Adrestia بشید و جزیره رو ترک کنید

      1. بابك می‌گوید

        آقا ما سوار کشتی میشیم ولی هیچ اتفاقی نمی افته همه مراحل هم تیک خورده الا شهر سوخته که معلوم داخلش چیکار باید کرد !؟

        1. بهرام می‌گوید

          یه مرحله هست باید بری یه جای اون اخر کافالونیا اونجای که اون اعقاب فست تراول هست یه دهکده هست کاپیتان کشتی رو نجات بدی بعد اون میتونی با کشتی از کافالونیا بری بیرون و باید نقطه ای که بهت میده رو با کشتی سفر کنی از اونجا ادمه بازی رو دنبال کنی

          1. مهدی می‌گوید

            سلام. کاپیتان کجاست .دقیقا کدوم دهکده رو میگین.من چند روز همه دهکده هارو زیرورو کردم.۳ماهه گیر کردم توبازی. ۱پیامی هست نوشته equip your gear یعنی چی؟

  112. iman می‌گوید

    دادا اینا که بالاسرشون عکس اسکلته رو چطور میشه گشت؟!!!

    1. عرفان خورسند می‌گوید

      اونا دشمنایی هستن که سطحشون از شما خیلی بالاتره بهتره فرار کنید از دستشون!

    2. غلام می‌گوید

      اونا یعنی لوش از تو خیلی بالاتره اصلا نمیتونی بکشیش

  113. محسن می‌گوید

    سلام . مشکل دارم به جای این که بدود راه میره

    1. شهرام می‌گوید

      محسن وقتی بیش از حد زره و کلاهخود و شمشیر بدست میاری باید بری آهنگری و بفروشیشون تا بارت سبک شده یا تو صندوقچه کشتی خودت ذخیرشون کنی

      1. Alireza می‌گوید

        سلام بر شما
        میخواستم بدونم میشه سپر گرفت؟ اگه میشه کجا هست؟
        لطفا جواب بدید

      2. Amircheshmehdoost می‌گوید

        اقا من مرحله ٢٩ هستم و تو یک غار هستم نمیتونم برم بیرون

        1. Mojtaba می‌گوید

          آقا چرا بازی سیو نداره مخ من گاییده شدنتونستم درستش کنم اعصابمو ریخته بهم

        2. مانی می‌گوید

          سلام من همه کالت ها رو کشتم فقط یک کالت مونده . اونیه که باید تو دلوس دنبالش بگردی اسمش هم podarkes هستش لطفاً راهنمایی کنید

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.