Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حل مشکلات نسخه‌ی پی‌سی بازی Madden NFL 19 + راهنمایی و مشاوره

0

Madden NFL 19، جدید‌ترین شبیه‌ساز ورزش فوتبال آمریکایی کمپانی الکترونیک آرتز است که امسال، پس از چند سال برای پلتفرم پی سی هم منتشر شد. الکترونیک آرتز در نسخه جدید این مجموعه، بیش از آنکه به دنبال تحولی اساسی و بزرگ باشد، سعی کرده تا بازی را به تکامل برساند و به همین دلیل شاهد تغییراتی جزئی در گیم‌پلی کلی بازی و همچنین حالت داستانی Longshot و بخش آلتیمیت تیم هستیم. در این مطلب به بررسی مسائل و مشکلات نسخه‌ی پی‌سی بازی Madden NFL 19 می‌پردازیم.

امسال فرنچایز سالانه فوتبال امریکایی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید شده بود و حالا الکترونیک آرتز تایید کرد که این عناون پس از مدت‌های طولانی برای اولین بار به پی‌سی بازگشت.

بازی Madden NFL 19 بعد از مدت‌ها برای رایانه‌های شخصی هم عرضه می‌شود

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8.1/10
GPU: GTX660 or equivalent passmark
CPU: i3-4350 or equivalent passmark
RAM: 8GB
HDD Free Space: 40GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8.1/10
CPU: Intel Core i3-4350, FX-4330, or equivalent
RAM: 8GB
HDD Free Space: 48.5 GB
GPU: NVIDIA Geforce GTX 670, AMD Radeon R9 270x

کرک:

برای دانلود کرک بازی، که مدتی است منتشر شده به سایت‌های مختلف دانلود می‌توانید مراجعه کنید. این بازی از قفل قدرتمند Denuvo استفاده می‌کرد که با موفقیت شکسته شد. نسخه‌ی رسمی CODEX از بازی در دسترس است که یک نسخه‌ی کم حکم فشرده سازی شده توسط FitGirl نیز با حجم حدود 30 گیگابایت منتشر شده است. می‌توانید هر دوی این نسخه‌ها را در سایت‌های دانلود بیابید.

در صورت وجود، هرگونه سوال یا مشکلی که در مطلب ذکر نشده است را در قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید. نویسندگان گیم‌نیوز در کم‌ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.