Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سرویس استریم بازی ایکس باکس توسط مایکروسافت معرفی شد

0

مایکروسافت از سرویس استریم بازی ایکس باکس پرده برداشت که قرار است متمایز از سرویس‌های مشابه باشد. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

سرویس استریم بازی ایکس باکس Project xCloud نام گرفته و قرار است تجربه‌ای جاه‌طلبانه در زمینه استریم محتوای بازی‌های ویدئویی باشد. این سرویس امکان استریم بازی‌های ایکس‌باکس را روی کامپیوتر‌ها، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها فراهم خواهد کرد.

مایکروسافت اعلام کرده که در حال کار روی Project xCloud است تا بتواند دسترسی عمومی به آن را تا سال آینده میلادی ممکن کند. این شرکت ادعا کرده که بازی‌سازان جهت پشتیبانی از این سرویس در بازی‌هایشان احتیاج به «هیچ کار اضافه‌ای» نخواهند داشت و همچنین علاوه بر تلاش برای حل مشکل همیشگی تأخیر (در بیشتر مرکزداده‌های مایکروسافت)، تیم این پروژه در حال توسعه سیستم ورودی لمسی مخصوص بازی و بی‌نیاز از کنترلر است.

مایکروسافت در رابطه با این پروژه گفته:

هدف ما از Project xCloud ارائه تجربه‌ای باکیفیت برای همه گیمر‌ها روی تمام دستگاه‌هاست که سریع بوده و همان چیزی باشد که بازیکنان مشتاق، تجربه می‌کنند و انتظار آن را روی کنسول‌ها و کامپیوتر‌های خود می‌کشند.

رونمایی از سرویس استریم بازی ایکس باکس درست یک هفته پس از معرفی سرویس استریم جاه‌طلبانه دیگری از جانب گوگل، یعنی پروژه استریم، صورت گرفته است. پروژه استریم که آخر هفته گذشته وارد مرحله بتای محدود خود شد، فعلاً اجازه می‌دهد Assassin’s Creed Odyssey را روی تب کروم بازی کنید.

منبع Kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.