Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌ی واقعیت مجازی Borderlands 2 معرفی شد

0

2K و Gearbox Software قرار است طرفداران سری Borderlands را عمیق‌تر از همیشه، با یک از ریبوت واقعیت مجازی Borderlands 2 ، به پاندورا ببرند!

این بازی با کنترل جدید، با بازی اصلی متفاوت است؛ Borderlands 2 VR به‌طور قابل‌ملاظحه‌ای تغییر کرده تا با واقعیت مجازی منطبق شود. یک مکانیک جدید که BAMF Time (یا BadAss Mega Fun Time) نام دارد، زمان را آهسته می‌کند و به بازیکن اجازه می‌دهد گلوله‌ها را جاخالی بدهد یا حرکات خفن دیگری مثل این را انجام دهد. راندن وسایل نقلیه حالا با دوربین اول شخص ممکن است، بازیکن می‌تواند اسلحه‌ها را با حرکات دستش کنترل کند و می‌تواند بین کنترل عادی یا کنترل VR انتخاب کند.

این نسخه‌ی واقعیت مجازی Borderlands 2 یک تجربه‌ی تک‌نفره است و کارگروهی بر مبنای توانایی‌های والت‌ هانتر‌ها، دیگر در این بازی وجود ندارد. برای مثال، قابلیت ویژه‌ی Maya که Res نام داشت، حالا با اسم Empathy شناخته می‌شود که از سلامتی‌اش کم می‌کند و به دشمنان دمیج وارد می‌کند، با قابلیت بازگشت سلامتی دوبرابر موقع استفاده از BAMF Time.

بدون درنظر گرفتن تغییرات، Borderlands 2 VR یک تجربه‌ی شخصی‌تر از نسخه‌ی اصلی است. می‌توانید‌ اسلحه‌ها را با سایز واقعی‌شان از صندوق‌ها بردارید، یا آن‌قدر به دشمنان نزدیک شوید که حتی بوی‌ آن‌ها را هم حس کنید! به‌نظر سرگرم‌کننده می‌رسد.

بازی Borderlands 2 VR، در تاریخ ۱۴ دسمامبر ۲۰۱۸ برای PlayStation VR عرضه می‌شود.

منبع Kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.