Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نویسندگی جوخه انتحار ۲ توسط جیمز گان پس از قطع همکاری با مارول

0

دی‌سی از بحران بوجود آمده در تولید نگهبانان کهکشان 3 استفاده کرده و قرار است نویسندگی جوخه انتحار ۲ توسط جیمز گان انجام شود. با گیم‌نیوز همراه باشید.

چندی پیش شایعه‌ای از جانب io9 نقل شد، مبنی بر اینکه جیمز گان پس از اخراج از تیم تولید نگهبانان کهکشان 3 توسط مارول، به همکاری با برادران وارنر و دی‌سی روی آورده و قرار است نویسندگی جوخه انتحار ۲ توسط جیمز گان انجام شود. خبری که با پیگیری‌های گیم‌اسپات تأیید شده است.

گان به سبب توییت‌های متعلق به تقریباً ۱۰ سال پیش خود و شوخی‌هایی که با مقوله تجاوز و آزار جنسی کودکان کرده بود، توسط دیزنی (مالک مارول) از سمت کارگردانی مجموعه نگهبانان کهکشان اخراج شد؛ تصمیم جنجال برانگیزی که بحرانی غیرمنتظره در مارول به‌وجود آورد و باعث دودستگی میان سازندگان و بازیگران شد.

یکی از بازیگرانی که بشدت از اخراج گان ابراز خشم کرده است، دیو باتیستا بازیگر نقش درکس است که حتی مارول را تهدید کرده بود در صورت بازنگشتن گان به تیم تولید، خواستار فسخ قرارداد خود خواهد شد. تمامی تیم بازیگری نگهبانان کهکشان نیز در حمایت از این کارگردان نامه نوشتند، اما اکنون به‌نظر می‌رسد تلاش‌هایشان بی‌ثمر بوده و گان حالا در جبهه رقیب قرار گرفته است.

در فاصله اندکی از تأیید شدن خبر همکاری گان با دی‌سی، دیو باتیستا ابراز علاقه کرده که دوباره با گان در جوخه انتحار ۲ همکاری کند. خبری که بحران را برای مارول بدتر نیز خواهد کرد. تولید نگهبانان کهکشان 3 به گفته باتیستا اکنون متوقف شده و حتی مشخص نیست که مارول از فیلم‌نامه‌ای که گان برای فیلم نوشته بود استفاده خواهد کرد یا خیر. برنامه تولید فیلم برای اوایل 2019 و اکران در سال 2020 تدوین شده بود.

انتظار برای جوخه انتحار 2 به سبب نویسندگی جیمز گان حتی ممکن است بیشتر از این هم باشد. در گزارش io9 آمده است که وارنر از گان خواسته علاوه بر نویسندگی فیلم، نیم‌نگاهی نیز به کارگردانی آن داشته باشد. با این حال پس از تأیید شایعات، گزارش‌های جدید احتمال چنین رخدادی را کم می‌دانند و در حال حاضر مشخص نیست چه کسی سکان کارگردانی فیلم را برعهده خواهد گرفت.

اوضاع ضدقهرمان‌های دی‌سی اکنون بسیار خوب است. جوکر خواکین فینیکس در راه است و هارلی کوئین نیز با هنرنمایی مارگو رابی خود را برای حضور در فیلم Birds of Prey آماده می‌کند. حال با اضافه شدن جیمز گان به تیم تولید جوخه انتحار ۲، دی‌سی بیش از پیش به آینده شخصیت‌های منفی خود امیدوار است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.