Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Stardew Valley برای پلتفرم های موبایل عرضه خواهد شد

0

Stardew Valley برای پلتفرم های موبایل عرضه می‌شود تا امکان بازی آن روی همه دستگاه‌های ممکن وجود داشته باشد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

این بازی در حال حاضر روی تمام کنسول‌های دستی و خانگی و همچنین رایانه‌های شخصی در دسترس است. با عرضه Stardew Valley برای پلتفرم های موبایل، دیگر می‌توان این بازی شبیه‌سازی کشاورزی جذاب و دوست‌داشتنی را روی هر دستگاهی بازی کرد!

نسخه اندروید و iOS بازی در راه هستند و در انتهای همین ماه شاهد انتشار نسخه iOS خواهیم بود. اریک بارون، سازنده بازی، اذعان داشته که این بازی به‌صورت کامل برای دستگاه‌های موبایل عرضه خواهد شد و یک نسخه محدود و برش‌خورده نیست. تفاوت اصلی با دیگر نسخه‌ها در کنترل‌های بهبود یافته برای صفحات لمسی است.

Stardew Valley برای پلتفرم های موبایل توسط استودیو The Secret Police ساخته می‌شود. جدیدترین محتوای بخش تک‌نفره از همان ابتدا برای این نسخه در دسترس است اما خبری از بخش چند‌نفره و همچنین مادها نیست. بازیکنان نسخه رایانه‌های شخصی می‌توانند پیشرفت خود در بازی را از طریق آی‌تونز به نسخه iOS اضافه کنند.

قیمت نسخه موبایل Stardew Valley روی موبایل ۷.۹۹ دلار بوده و هیچ‌گونه پرداخت‌های درون برنامه‌ای در آن وجود نخواهد داشت. قسمت و تاریخ انتشار نسخه اندروید هنوز مشخص نیست. تریلر بازی مربوط به نسخه موبایل را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

 

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.