Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

متال گیر سالید ۲ و ۳ به فهرست بازی های بکوارد ایکس باکس اضافه شدند

0

متال گیر سالید ۲ و ۳ به فهرست بازی های بکوارد ایکس باکس اضافه شدند تا شاهد عرضه دو تا از بهترین بازی‌های اکشن روی این نسل باشیم.

نسخه ایکس‌باکس 360 این دو بازی اولین بار در سال ۲۰۱۱ در قالب یک کالکشن ریمستر عرضه شدند و هم‌اکنون برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس هستند. باندل این دو بازی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار از سال ۲۰۱۲ در حال فروش بوده است و حال می‌توان آن را روی آخرین نسل ایکس‌باکس تجربه کرد.

اولین حضور مجموعه متال گیر روی کنسول ایکس‌باکس 360 با Metal Gear Solid HD Collection بود که شامل نسخه‌های دوم و سوم، و همچنین نسخه‌های سالید اسنیک و پیس واکر می‌شد. پیس واکر پیش‌تر در انحصار کنسول دستی PSP بود که بعدها برای ایکس‌باکس 360 عرضه شد و هم‌اکنون نیز در فهرست بکوارد ایکس‌باکس وان قرار دارد.

هنوز از نسخه اول و چهارم مجموعه روی هیچ‌کدام از کنسول‌های نسل هشتم خبری نیست؛ در واقع اگر می‌خواهید یک بار از اول تمام متال گیر‌ها را تجربه کنید احتیاج به یک عدد پلی‌استیشن 3 دارید. با این وجود مایه خوشحالی است که دو عدد از بهترین بازی‌های اکشن تاریخ (در واقع بهترین بازی‌های تاریخ) را در این نسل می‌بینیم.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.