Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

محتوای جدید سیمز ۴ یک شغل عجیب به بازی اضافه می‌کند

0

محتوای جدید سیمز 4 «معروف شو» نام داشته و دو شغل به آن اضافه خواهد کرد که یکی از آنها بسیار عجیب است. با گیم‌نیوز همراه باشید.

محتوای جدید سیمز 4 در ۱۶ نوامبر منتشر خواهد شد و در آن می‌توانید معروف شوید. دنیای جدید این بسته الحاقی دره Del Sol نام داشته که با الهام از هالیوود طراحی شده است. دو شغل جدید در این بسته به بازی اضافه می‌شود: بازیگری و شغل عجیب «اینفلوئنسر»!

تیم سازنده سیمز برای ساخت این بخش از محتوای جدید سیمز 4 با یک اینفلوئنسر واقعی به نام Baby Ariel که به خوانندگی و فعالیت در یوتیوب مشغول است همکاری کرده و وی یکی از آهنگ‌های محبوب خود را در اختیار بازی قرار داده است.

تیم سازنده سیمز 4 در نشست خبری امروز اذعان داشته‌اند که سیم‌های پرتلاشی که ظاهر مناسب داشته و دیالوگ‌ها را حفظ می‌کنند، شانس این را خواهند داشت که زندگی حرفه‌ای خود را به سطح جدیدی برده و در جدیدترین فیلم بلاک‌باستر ایفای نقش کنند. در این بسته الحاقی می‌توان به مهمانی‌های پر زرق و برق با ستارگان رفت، توسط طرفداران پر و پا قرص احاطه شد و تجربه واقعی زندگی لاکچری رویاها را زندگی کرد. تریلر این بسته الحاقی را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

 

طراحی خیابانی لباس‌ها در محتوای جدید سیمز 4 جالب توجه بوده و مواردی چون مبلمان‌های با روکش طلا می‌توانند جلوه‌ای جذاب به خانه‌ها ببخشند. شاید حتی شاهد کرم‌های پوست حاوی ذرات طلا و کریستال هم در بازی باشیم!

منبع Kotaku

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.