Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دیتا پک ۲ بازی PES 2019 چه چیزهایی برای آن به ارمغان می‌آورد؟

0

در روزهای آتی بازی PES 2019 یک به‌روزرسانی عظیم دریافت خواهد کرد. دیتا پک 2 بازی PES 2019 دو لیگ لایسنس شده‌ی جدید، استادیوم‌های تازه، چهره‌ی تغییر یافته و به روز شده‌ی برخی بازیکنان و چیزهای دیگر را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

سوپر لیگ چین و تای لیگ، دو لیگِ جدید بازی کونامی هستند که با این بسته‌ی جدید به بازی اضافه می‌شوند. تمام تیم‌ها و لوگوهای این لیگ طی آپدیت جدید برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین نسخه‌ی پی‌سی بازی عرضه می‌شوند. دیتا پک 2 بازی PES 2019 در تاریخ 25 اکتبر یعنی 3 آبان برای بازی عرضه خواهد شد.

علاوه بر اضافه شدن تیم‌های این دو لیگ، کونامی اعلام کرده که برخی از ایرادات هوش مصنوعی را نیز در این بسته برطرف کرده است. طبق اعلام این شرکت، حریف رایانه‌ای شما در بازی حالت‌های حمله‌ی متنوع‌تری را به کار می‌بندد و دروازه‌بان‌ها هم در موقعیت‌های تک‌ به تک بهتر عمل می‌کنند.

بهبود در دقت شوت‌های چیپ، قابلیت سرزنی و جایگیری مدافعان، از دیگر تغییراتی است که کونامی می‌گوید با دیتا پک 2 در بازی ایجاد می‌شوند.

همچنین کفش‌های جدید پوما، نایکی و آدیداس در این آپدیت گنجانده شده‌اند. استادیوم «استید لوییس 2» باشگاه موناکوی فرانسه و eFootball.Pro Arena به بازی اضافه می‌شوند.

بازی PES 2019 در ماه آگوست عرضه شد و نسبتا موفق بوده است. میانگین امتیازات این بازی نشان می‌دهد که دست کم منتقدان از آن راضی بوده‌اند. توضیحات تکمیلی ما در این باره را اینجا بخوانید.

اخبار مرتبط دیگر با بازی PES 2019 را در گیم‌نیوز بخوانید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.