Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاخیر در اکران فیلم Wonder Woman 1984 و اعلام تاریخ جدید

0

تاخیر در اکران فیلم Wonder Woman 1984 توسط گال گادوت، ستاره این فیلم اعلام شد. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

فیلم Wonder Woman که در سال 2017 اکران، جزو معدود فیلم‌های بسیار موفق دنیای سینمایی دی‌سی بود که هم در گیشه فروش زیادی کرد وهم توجه منتقدین را به خود جلب نمود. دنباله این مجموعه قرار است با نام Wonder Woman 1984 اکران شود که این بار، پرنسس دایانا را به دوران جنگ سرد می‌برد.

گال گادوت، بازیگر نقش پرنسس دایانا دیروز در حساب توییتر خود اعلام کرد که تاریخ اکران قسمت دوم مجموعه ۷ ماه عقب افتاده و به میانه سال ۲۰۲۰ موکول شده است. این فیلم پیش‌تر قرار بود در ۱ نوامبر ۲۰۱۹ اکران شود، اما برادران وارنر تصمیم گرفته از شلوغی اکران‌های پاییز فرار کرده و فیلم را در تابستان پخش کند. قسمت اول نیز در همین فصل (مه 2017) اکران شده بود که نتیجه موفقیت‌آمیزی در پی داشت و بدین ترتیب WB تصمیم گرفته به فرمول برنده دست نزند.

هیچ دلیلی دیگر از جانب دست‌اندرکاران ساخت فیلم برای این تأخیر طولانی اعلام نشده است. دی‌سی برای پاییز سال آینده فیلم جوکر را در ماه اکتبر در برنامه دارد که در صورت اکران Wonder Woman 1984 در ماه نوامبر ممکن بود به فروش هر دو فیلم ضربه وارد شود. عدم اکران Wonder Woman 1984 در پاییز سال آینده شاید به دلیل شلوغی این فصل چندان به چشم نیاید. دو فیلم ترمیناتور ۶ و فرشته‌های چارلی نیز برای اکران در ۱ نوامبر ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده‌اند.

هنوز هیچ تیزر یا تریلری از فیلم جدید بانوی ابرقهرمان دی‌سی منتشر نشده و به همین، جزئیات بسیار کمی از آن می‌دانیم. پتی جنکینز بار دیگر برای کارگردانی فیلم بازگشته و کریس پاین نیز قرار است یک بار دیگر در نقش استیو ترور ظاهر شود. همچنین می‌دانیم که کریستن ویگ قرار است نقش هماورد قدرتمند پرنسس دایانا، یعنی کاراکتر چیتا را در فیلم بازی کند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.