Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دو گروه جدید در کنار Brotherhood of Steel و Enclave در بازی فال‌اوت ۷۶

0

در بازی Fallout 76 که امروز بتای آن آغاز به کار می‌کند، دو گروه جدید وجود خواهند داشت. با اعلام شدن لیست 5 فرقه‌ی حاضر در بازی مشخص شد که در کنار Brotherhood of Steel و Enclave در بازی فال‌اوت 76 دو فرقه‌ی کاملا جدید نیز گنجانده شده‌اند.

این‌طور که حساب توئیتر فال‌اوت اعلام کرده است، در کنار این دو گروه شناخته شده و محبوب، فرقه‌ی Raiders هم در بازی هستند تا هرج و مرج بیشتری به این دنیای آخرالزمانی بدهند. در کنار این‌ها، گروه‌های جدید Free States و Responders به بازی اضافه شده‌اند.

پیشاهنگان دومزدِی اعضای اصلی گروه Free States هستند و در کنار آن‌ها، آتش‌نشان‌ها، پلیس و کادر درمانی بیمارستان‌ها گروه Responders را تشکیل می‌دهند. اولین تصاویر از این فرقه‌ها را در زیر می‌بینید:

در صورتی که بازی فال‌اوت 76 را پیش‌خرید کرده باشید از امروز می‌توانید به نسخه‌ی بتای آن دسترسی پیدا کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بتای این بازی می‌توانید این مطلب را در گیم‌نیوز بخوانید.

خودتان را برای یک تجربه‌ی آخرالزمان هسته‌ای دیگر آماده کنید. بازی فال‌اوت 76 نوامبر امسال برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.