Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بیشترین تعداد کاربران همزمان استیم به ۱۸.۵ میلیون نفر رسید

0

Valve در جریان هفته بازی ملبورن خبر از رسیدن بیشترین تعداد کاربران همزمان استیم به ۱۸.۵ میلیون نفر داد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

دو تن از توسعه‌دهندگان Valve با نام‌های کریستین میلر و شان جنکینز، در جریان هفته بازی ملبورن استرالیا خبر از ثبت رکورد جدیدی توسط استیم دادند. به گفته این دو، بیشترین تعداد کاربران همزمان استیم به رقم نجومی ۱۸.۵ میلیون نفر رسیده است.

با این حجم از تعداد کاربران همزمان استیم، تعجبی ندارد که شمار کاربران روزانه و مجموع کل آنها رقم‌های فضایی باشد. میلر و جنکینز اعلام کرده‌اند که استیم اکنون روزانه ۴۷ میلیون کاربر فعال دارد و این رقم برای کاربران فعال ماهانه نیز بیش از ۹۰ میلیون نفر است!

هر ماه بیش از ۱.۶ میلیون خرید توسط این کاربران در استیم انجام می‌شود. Valve در راستای همین موضوع، خبر از پشتیبانی قریب الوقوع از دلار استرالیا در شبکه محبوب خود داده است. استیم مدتی است که امکان قیمت‌گذاری بازی‌ها به واحد‌های پولی متعلق به مناطق مختلف را در اختیار توسعه‌دهندگان می‌گذارد. این نرخ‌های لزوماً از نرخ‌های جهانی پیروی نمی‌کنند و توسعه‌دهنده می‌تواند بنا به تشخیص خود، قیمت‌های متفاوتی برای مناطق مختلف ارائه دهد.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.