Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حالت بتل رویال Battlefield 5 تا بهار ۲۰۱۹ عرضه نخواهد شد – برنامه پس از انتشار بازی مشخص شد

0

برنامه پس از انتشار بازی توسط استودیو DICE اعلام شد و قرار است انتظار برای حالت بتل رویال Battlefield 5 تا بهار 2019 طول بکشد. با گیم‌نیوز همراه باشید.

الکترونیک آرتز و استودیو DICE از برنامه پس از عرضه Battlefield 5 در قالب تصویری دارای خط زمانی رونمایی کردند که نکات مختلفی در آن به چشم می‌خورد. شاخص‌ترین نکته مربوط به این برنامه متعلق به حالت پر سر و صدای بتل رویال بازی است که Firestorm نام دارد. طرفداران این مجموعه قطعاً از شنیدن آن که این حالت تا پیش از بهار ۲۰۱۹ در دسترس قرار نمی‌گیرد غافلگیر خواهند شد.

پنجره انتشار حالت Firestorm از ماه مارس شروع می‌شود؛ دایس هیچ جزئیات اضافه‌ای از این حالت منتشر نکرده است. در واقع کل برنامه رونمایی شده فقط بازه‌های انتشار محتوای پس از عرضه را مشخص می‌کنند. جوناس الفوینگ از دایس، Firestorm را قدمی رو به جلو برای سبک بتل رویال خوانده که بهترین چیزی که مجموعه ‌Battlefield بخاطرش معروف است را ارائه خواهد کرد. پیش‌تر مشخص شده بود که این حالت از ۶۴ بازیکن در قالب ۱۶ تیم چهار نفره پشتیبانی خواهد که نسبت به رقم‌های پشتیبانی‌شده توسط رقبای این بازی بسیار کمتر است.

برنامه پس از عرضه بتلفیلد 5

EA بروزسانی‌های زنده پس از عرضه بازی را Tides of War نامیده که قرار است دو هفته پس از انتشار بازی آغاز به کار کنند. اولین فصل آن قرار است در زمانی در اوایل ماه دسامبر منتشر شود. این فصل که Overture نام دارد، بازیکنان را در نقشه Panzerstorm قرار می‌دهد؛ همانطور که از نام آن پیداست، قرار است شاهد سیلی از تانک‌ها باشیم. این رویداد که با محوریت مبارزه زرهی است، در جریان حمله نازی‌ها با ماشین‌های جنگی قدرتمندشان به بلژیک و رویارویی آنها با نیرو‌های مقاومت رخ می‌دهد.

محتوای اضافی تک‌نفره بازی در قالب War Story عرضه شده و The Last Tiger نام دارد. پنجره انتشار این محتوا که همراه با قابلیت شخصی‌سازی وسایل نقلیه عرضه می‌شود، میان ماه دسامبر و ژانویه است. بخش تمرینی نیز در همین بازه به بازی افزوده خواهد شد. این بخش قرار است حاوی چالش‌هایی جهت ارتقای مهارت‌های تیراندازی، رانندگی و پرواز بازیکنان باشد و نقشه آن براساس نقشه Hamada طراحی شده است.

بخش کو-آپ که Combined Arms نام دارد، میان ماه ژانویه تا مارس به همراه نسخه‌های جدید بخش‌های کلاسیک Rush و Squad Contest منتشر می‌شود. قرار است در کل طول بازه‌های مذکور شاهد عرضه بهبودها و بروزرسانی‌ها به‌علاوه رویداد‌های و جوایز هفتگی برای بازی باشیم.

EA تصمیم گرفته که برای Battlefield 5 سیزن پس در نظر نگیرد. بدین ترتیب، تمامی بازیکنانی که این بازی را خریداری کنند می‌توانند به‌صورت رایگان از محتواهای اضافه استفاده کنند. نقشه‌ها یا حالت‌های افزوده بازی هزینه‌ای در بر نخواهند داشت اما اعلام شده که برخی آیتم‌های ظاهری را می‌توان خریداری کرد. از جزئیات این آیتم‌ها هنوز باخبر نیستیم.

Battlefield 5 در ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.