Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برخی کاربران از همین حالا شروع به استریم Red Dead Redemption 2 کرده‌اند

0

اگر شما هم نمی‌توانید تا فردا صبح و عرضه‌ی بازی صبر کنید و البته از اسپویل شدن بازی هم نگرانی ندارید، می توانید همین حالا هم استریم Red Dead Redemption 2 را در توئیچ تماشا کنید.

مطابق انتظار، برخی از بازی‌کنندگان نسخه‌هایی از بازی را پیش از عرضه در اختیار گرفتند. این اتفاق که توسط راکستار هم پیش‌بینی می‌شد، به قرار دادن یک زمان مشخص برای شروع استریم Red Dead Redemption 2 توسط استریمرها منجر شد. راکستار با تعیین این محدودیت زمانی، برای جلوگیری از لوث شدن بازی پیش از عرضه تلاش کرد.

اما با این‌که بسیاری از کاربران در حال حاضر منتظر تمام شدن این امبارگو با محدودیت زمانی هستند، برخی دیگر همین حالا هم بازی را استریم می‌کنند و انگار هیچ گونه نگرانی از این بابت ندارند.

زمانی که شما این خبر را می‌خوانید این محدودیت زمانی تمام شده است و اگر می‌خواهید استریم Red Dead Redemption 2 را تماشا کنید، کافی است به این صفحه در توئیچ بروید و یکی از استریمرها را انتخاب کنید.

در مواجهه با استریم Red Dead Redemption 2 باید حواستان به برخی استریم‌ها از محتوای لیک شده، تریلرهای قبلی بازی و… باشد چرا که برخی استریمرها از این کارها هم می‌کنند!

Red Dead Redemption 2 تا ساعاتی دیگر قابل بازی خواهد شد. شما هم برای این بازی به اندازه‌ی ما هیجان‌زده‌اید؟

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.