Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گالری: تصاویر جدید از بازی Fallout 76 را ببینید

0

اولین روز بتای بازی Fallout 76 سپری شد و در کنار عرضه‌ی این بتا، تعدادی تصاویر جدید از بازی هم منتشر شده‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را ببینید. تصاویر منتشر شده بر روی منظره‌های دلپذیر ویرجینیای غربی تمرکز می‌کنند، اگرچه احتمالا انتظار این همه هرج و مرج و رادیواکتیویته را از این ایالت ندارید. در مورد بتای بازی می‌توانید در این مطلب گیم‌نیوز اطلاعات کامل را کسب کنید.

بتسدا ناشر این عنوان همچنین در بیانیه‌ای خطاب به طرفداران خود،‌ آن‌ها را برای رویارویی با باگ‌های متنوع در بازی آماده کرد. باگ‌های بازی فال‌اوت و حتا دیگر بازی‌های بتسدا زبان زد هستند!

فال‌اوت 76 که پیش از E3 امسال معرفی شده بود و در ماه نوامبر عرضه می‌شود، حالا صاحب نسخه‌ی بتا شده است. بتای این بازی ابتدا برای ایکس باکس وان عرضه شده و 30 اکتبر برای پی‌سی و پلی استیشن 4 هم در دسترس قرار می‌گیرد.

همه‌ی چیزهایی که لازم است در مورد این بازی بدانید را هم این‌جا جمع کرده‌ایم.

اگر از الان مشغول امتحان بازی در نسخه‌ی بتا شوید، در واقع بازی کامل را بازی کرده‌اید و پیشروی شما در بازی می‌تواند به نسخه‌ی نهایی منتقل شود. به نظر می‌رسد که بتسدا همه چیز را برای یک تجربه‌ی خوب از بازی خود فراهم کرده است.

در این گالری گوگل می‌توانید همه‌ی تصاویر جدید از بازی Fallout 76 را ببینید.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.