Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

الدر اسکرولز آنلاین برای سوییچ عرضه نمی‌شود چون خیلی بزرگ است!

0

طبق گفته استودیو ZeniMax Online، الدر اسکرولز آنلاین برای سوییچ به علت حجم بسیار بالای خود عرضه نمی‌شود. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

الدر اسکرولز آنلاین سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی و یک سال بعد برای کنسو‌ل‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد. حال مشخص شده که احتمالاً هرگز این بازی MMO را روی کنسول هیبریدی نینتندو نخواهیم دید. علت این امر، سایز بیش از حد بزرگ فایل بازی است.

کارگردان بازی آقای مت فیرور، دیروز در جریان PAX استرالیا در این رابطه اذعان داشت که استودیو وی انتشار این بازی برا برای سوییچ در نظر داشته، اما حجم فایل بازی که به گفته میرور بیش از ۷۵ گیگابایت است، باعث شده آنها از انجام این کار منصرف شوند:

ما به سوییچ فکر کردیم اما ESO بازی بسیار حجیمی است و این واقعاً جواب نمی‌داد. من حقیقتاً دوست داشتم که این اتفاق رخ دهد چرا که عاشق سوییچ هستم. [ESO] یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی است که تاکنون ساخته شده و برای سوییچ مناسب نیست.

در مقام مقایسه، بازی NBA 2K19 روی نینتندو سوییچ تنها کمتر از ۳۲ گیگابایت حجم دارد؛ با این وجود این بازی یکی از حجیم‌ترین بازی‌های این کنسول است. الدر اسکرولز آنلاین بیش از ۲ برابر NBA 2K19 حجم دارد و به نظر می‌رسد این واقعاً مانع بزرگی بر سر راه بوده است. بتسدا با این وجود اعلام کرده که اسکایریم و نسخه لجندز را برای سوییچ عرضه خواهد کرد.

بازی‌های MMO بسیار کمی روی سوییچ در دسترس هستند و تعجبی ندارد که ببینم ESO برای این کنسول عرضه نمی‌شود. Dragon Quest X یکی از معدود بازی‌های MMO روی سوییچ است که آن هم تنها در ژاپن قابل بازی است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.