Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شاید Elder Scrolls 6 تا نسل بعدی کنسول‌ها عرضه نشود

0

امسال در پایان کنفرانس E3 خود شرکت بتسدا یک بازی بزرگ رونمایی کرد: قسمت کاملا جدیدی از مجموعه‌ی نقش‌آفرینی خارق‌العاده‌اش یعنی Elder Scrolls. در کنار آن، یک بازی کاملا جدید به نام استارفیلد نیز به نمایش درآمد. در کنار استارفیلد که می‌دانیم برای نسل بعد کنسول‌ها ساخته می‌شود، شاید Elder Scrolls 6 تا نسل بعدی کنسول‌ها عرضه نشود.

امروز در جریان PAX استرالیا «پیت هاینز» و «مت فیرور»‌ از بتسدا و استودیوی زنی‌مکس آنلاین در این باره صحبت کردند. به نظر می‌رسد که قسمت بعدی الدر اسکرولز واقعا یک بازی نسل بعدی باشد.

فیرور می‌گوید:

راحت‌ترین کار این است که به رونمایی این بازی‌ها نگاه کنید. اول استارفیلد و بعد Elder Scrolls 6. می‌توانید فواصل بین بازی‌های استودیوی بتسدا را حساب کنید، و بعد به این نتیجه می‌رسید که [Elder Scrolls 6] به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد.

فیرور که استودیوی او بازی Elder Scrolls Online را ساخته و پشتیبانی می‌کند،‌ نگران انتشار بازی بعدی این مجموعه و تاثیر آن بر روی ساخته‌ی این شرکت نیست. او در این باره می‌گوید که آن‌ها نمی‌دانند چه اتفاقی قرار است بیفتد چون «همه چیز به این بستگی دارد که الدر اسکرولز 6 بازیکنان را به چه منطقه‌ای از دنیا ببرد» و بنابراین فعلا هیچ حرفی نمی‌شود زد. اما او می‌گوید:

من می‌دانم که برای مدت زیادی آزاد و بی دردسر خواهیم بود.

کارگردانی بازی بعدی مجموعه‌ی الدر اسکرولز به عهده‌ی «تاد هاوارد» است. هاینز در مورد این بازی می‌گوید که یک پروژه‌ی «بزرگ» و «بلندپروازانه» است اما اطلاعات بیشتری در مورد آن نمی‌دهد.

او معتقد است که راهی طولانی تا عرضه‌ی این بازی وجود دارد و بتسدا این دو بازی را رونمایی کرده تا به طرفداران بفهماند که این شرکت Elder Scrolls را فراموش نکرده است. او به علاوه در مورد ترتیب انتشار بازی‌ها توضیح می‌دهد:

من بسیار تلاش می‌کنم تا انتظار همه مدیریت شود. این طور نیست که فال‌اوت 76 امسال عرضه شود، سال بعد Starfield و سال بعدش TES6 به بازار بیاید. زمان‌بندی انتشار بازی‌ها تغییری نسبت به گذشته نداشته است. آن‌ چیزی که عوض شده این است که ما به صورت شفاف بگوییم که نگران نباشید، بازی بعدی که داریم می‌سازیم یک تجربه‌ی تک نفره است [استارفیلد] و همچنین الدر اسکرولز 6.

او همچنین اضافه می‌کند که ساخت بازی‌های بزرگی همچون استارفیلد بسیار مشکل است. در حال حاضر، تعداد افرادی که در بتسدا و دیگر استودیوها بر روی این بازی‌ها کار می‌کنند از همیشه بیشتر است.

او معتقد است که بتسدا می‌توانست استارفیلد را نیز مانند فال‌اوت 4 تنها چند ماه قبل از عرضه رونمایی کند و به یک باره آن را منتشر کند، اما از این‌که طرفداران حالا می‌دانند استودیو بر روی یک بازی بزرگ کار می‌کند رضایت دارد.

قبل از این تاد هاوارد گفته بود که استارفیلد ممکن است برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه شود و به سخت‌افزارهای این نسل نرسد، و حالا با این توضیحات Elder Scrolls 6 تا نسل بعدی کنسول‌ها عرضه نخواهد شد.

سونی پیش از این اعلام کرده بود که خود را برای ورود به نسل بعد آماده می‌کند. مدت‌ها است که شایعه شده این شرکت بر روی پلی استیشن 5 کار می‌کند. مایکروسافت هم رسما اعلام کرده که مشغول توسعه‌ی کنسول نسل بعدی خود است.

باید منتظر اخبار بیشتر باشیم. در حال حاضر بتسدا مشغول توسعه‌ی بازی «فال‌اوت 76» است که به تازگی بتای آن نیز در دسترس کاربرانی ایکس باکس وان قرار گرفته و به زودی برای پلی استیشن 4 و پی‌سی نیز عرضه می‌شود. این بازی یک تجربه‌ی منحصر به فرد آنلاین است و به همین خاطر، بتسدا از بازی‌های تک نفره‌ی در حال ساخت خود رونمایی کرده است.

طرفداران باید بدانند که این شرکت هنوز برای بازی‌های «تک‌نفره»‌ با بخش داستانی ارزش قائل است و به طور کامل به سمت بازی‌های آنلاین نرفته. پیش از فال‌اوت 76 این شرکت بازی Elder Scrolls Online را عرضه کرده که قرار نیست برای نینتندو سوییچ عرضه شود.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.