Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سهام Take-Two بعد از انتشار Red Dead Redemption 2 افزایش یافت

0

بعد از جنجال خبری هفته‌ی گذشته، سهام Take-Two Interactive که شریک Rockstar و ناشر بازی Red Dead Redemption 2 است، تحت تاثیر استقبال شدید منتقدان قرار گرفته و رو به افزایش است. این اتفاق، Take-Two را نزدیک به بیشترین سهام تاریخش می‌کند.

درهنگام نگارش این مطلب، سهام Take-Two به ارزش ۱۲۰ دلار برای هر سهم رسید که نسبت به روز گذشته، ۹ درصد افزایش داشته است. در مقام مقایسه، این میزان رشد تقریباً چهاربرابر مجموع رشد سهام بورس نزدک (NASDAQ) است که سهام Take-Two در آن عرضه می‌شود. این آمار، کاملاً میزان ۱۳۸ دلار برای هر سهم در اواخر سپتامبر را جبران نمی‌کند، ولی باتوجه به این‌که سهام آن‌ها در سال گذشته همیشه سه رقمی بوده، نزدیک آن آمار است.

سریع‌ترین ضرر، اواسط اکتبر وقتی Dan Houser درمورد اضافه کاری مصاحبه کرد، به آن‌ها وارد شد. هرچند او بعداً درمورد این اتفاق شفاف‌سازی کرد که ساعات طولانی کار کردن، برای خودش و بقیه‌ی نویسنده‌های ارشد بوده، اما انتقاد‌ها باز هم ادامه داشت. شرکت به کارکنانش اجازه داد تا آزادانه صحبت کنند و حداقل به‌طور صریح اعلام کند که اضافه‌کاری کارکنانش، اجباری نیست.

با برداشته شدن محدودیت انتشار نقدها، نمرات مثبت بازی بهبودبخش وضع سهام Take-Two شد. Red Dead Redemption 2 در سایت متاکریتیک نمره‌ی ۹۷ را به ثبت رساند، و لقب “Must Play” را هم از این سایت دریافت کرد.

منبع GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.