Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Alan Wake به استیم برگشته و با تخفیف عرضه می‌شود

0

بازی Alan Wake بار دیگر به استیم بازگشته و با تخفیف بسیار زیادی نیز به فروش می‌رسد. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ترسناک تاریخ، یعنی بازی Alan Wake ساخته استودیو رمدی یک بار دیگر برای فروش در شبکه استیم در دسترس قرار گرفته است. این بازی در ماه مه ۲۰۱۷ به دلیل پایان یافتن لایسنس موسیقی متن آن، از تمامی فروشگاه‌ها جمع‌آوری شد و تا چندی پیش قابل خریداری نبود.

رمدی در توییتی اذعان داشته که به لطف تلاش‌های مایکروسافت به‌عنوان شریک استودیو و ناشر بازی در مذاکره برای حق نشر دوباره موسیقی Alan Wake، بار دیگر شاهد فروش بازی هستیم. کاربران ایکس‌باکس قرار است «به زودی» به آن دسترسی پیدا کنند چرا که این بازی قرار است در تاریخ نامشخصی به فروشگاه آنلاین این پلتفرم برگردد. نسخه ایکس‌باکس ۳۶۰ بازی جزو فهرست بازی‌های بکوارد کنسول ایکس‌باکس وان است.

اگر قصد خرید بازی Alan Wake را دارید، بهتر است پیش از پایان تخفیف ۸۰ درصدی بازی که تا ۱ نوامبر ادامه دارد اقدام به خرید آن کنید. پس از پایان حراج، برچسب قیمتی آن به ۱۴.۹۹ دلار افزایش خواهد یافت.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.