Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اپلیکیشن همراه Red Dead Redemption 2 چگونه کار می‌کند؟

0

Red Dead Redemption 2 بالاخره عرضه شد و این تنها خبر خوب این روزها نیست. راک‌استار رسماً اعلام کرد که بازی یک اپلیکیشن همراه خواهد داشت. این اپلیکیشن برای اندروید و آی‌او‌اس هم‌زمان با انتشار جهانی بازی در دسترس قرار گرفت.

اساساً این اپلیکیشن مثل یک صفحه‌ی دوم هنگام بازی کردن روی اکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن ۴ و تلویزیون است. به‌عنوان مثال، با آی‌پد می‌توانید نقشه را بررسی کنید، مسیرها و مکان‌های مهم را انتخاب کنید. علاوه‌بر این‌ها، این اپ اطلاعات و آمار اصلی آرتور مورگان را به‌طور آنی نشان می‌دهد. این امکانات این اجازه را به شما می‌دهد که رابط‌کاربری را کاملاً از بازی خاموش کرده و این اطلاعات را از طریق موبایل یا تبلت‌تان ببینید.

در آخر، این اپلیکیشن شامل راهنمای کامل بازی است که امکان استفاده از سوشال کلاب راک‌استار، و استفاده از نسخه‌ی دیجیتالی راهنمای رسمی Red Dead Redemption 2 را فراهم می‌کند.

نقشه‌ی بازی که پیش‌تر تصاویری از آن لو رفته بود، محیط‌های آشنایی از نسخه‌ی قبلی Red Dead Redemption را نشان می‌داد. مثل شخصیت‌های آشنایی که از نسخه‌ی قبلی ملاقاتشان می‌کنیم، به مکان آشنایی مثل آرمادیلو و فلت آیرون لیک هم در این نسخه سر می‌زنیم.

برای دانلود نسخه‌ی اندروید، به گوگل پلی و برای دریافت نسخه‌ی آی‌اواس این اپلیکیشن، به اپ استور مراجعه کنید.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.