Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تمام کردن Red Dead Redemption 2 چقدر زمان لازم دارد؟

0

بعد از مدت‌ها انتظار، Red Dead Redemption 2 بالاخره از راه رسید و برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه گشت. همان‌طور که فکر می‌کردیم این بازی بسیار بزرگ است. هم از لحاظ حجم و هم در مقیاس کارهایی که می‌توانید در بازی انجام دهید. تمام کردن Red Dead Redemption 2 که در حال حاضر دغدغه‌ی بسیاری از بازی‌کنندگان است هم مدت زیادی وقت می‌برد.

در این بازی شما می‌توانید صدها کار مختلف انجام دهید. به شهر و خرید بروید، به سراغ ماموریت‌های فرعی بازی بروید، شکار یا ماهیگیری بروید یا دست به سرقت بزنید. هر کدام از این‌ کارها می‌توانند مدت زیادی شما را سرگرم کنند. اما اگر بخواهید فقط بر روی داستان بازی تمرکز کنید و بیخیال این همه فعالیت سرگرم‌کننده بشوید چه؟ چقدر طول می‌کشد تا فقط ماموریت‌های داستانی بازی را تمام کنید؟

بر اساس تخمین‌ها، کمپین داستانی بازی بین 45 تا 50 ساعت طول می‌کشد. تمام کردن Red Dead Redemption 2 بدون ماموریت‌های جانبی و فعالیت‌های اضافه در دنیا و با تمرکز بر روی بخش داستانی آن، وقت زیادی از شما خواهد گرفت. البته مسلما این زمان برای هر بازی‌کننده‌ای متفاوت خواهد بود. اما اگر بخواهید فعالیت‌های دیگری هم در بازی داشته باشید و فقط به سراغ ماموریت‌های اصلی آن نروید، باید زمان قابل توجهی را به آن اختصاص دهید.

تمام کردن Red Dead Redemption 2 حقیقتا یک افتخار نیست. سعی کنید از بازی لذت ببرید و سراغ همه‌ی کارهای جالبی که در آن ممکن است را بگیرید. این‌طوری از راکستار هم تشکر کرده‌اید که یک دنیای بزرگ و پرجزئیات و پر از کارهای جذاب ساخته است.

RDR 2 بازیکنان را در نقش یکی از اعضای گنگ ون در لیند به نام «آرتور مورگان» قرار می‌دهد. در این بازی شما با چهره‌های آشنایی از بازی قبل از جمله جان مارستون نیز روبرو می‌شوید.

در بازی بیش از 50 اسلحه‌ی مختلف قابل شخصی‌سازی وجود دارد. Red Dead Redemption 2 در کنسول ایکس باکس وان ایکس هم عملکرد بهتری داشته و فوق‌العاده اجرا می‌شود.

اگر هنوز بازی را تهیه نکرده‌اید با خواندن پیش‌نمایش گیم‌نیوز برای غرب وحشی آماده شوید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.