Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آیا Red Dead Redemption 2 برای پی سی عرضه می‌شود؟ – گزارش

0

بدون شک Red Dead Redemption 2 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های امسال است. اما یک سوال مهم همچنان پیرامون این بازی باقی است: آیا Red Dead Redemption 2 برای پی سی عرضه می‌شود؟ بد نیست نگاهی به این موضوع داشته باشیم.

پاسخ این سوال، در حال حاضر «خیر» است. برای بسیاری از طرفداران، ایده‌ی یک نسخه از بازی‌های راکستار برای پی‌سی بسیار هیجان‌انگیز است، چرا که معمولا این بازی‌ها با بهبودهای زیاد گرافیکی و تصویری عرضه می‌شوند و قابلیت‌های اجتماعی فراوانی دارند. به علاوه اجرای مادها آن‌ها را از بازی‌های کنسولی جدا می‌کند.

نسخه‌ی پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس این بازی هم از نظر گرافیکی فوق‌العاده عمل کرده و نشان می‌دهد راکستار وقت و انرژی مضاعفی برای بحث گرافیکی بازی صرف کرده است. در رددیت طرفداران زیادی را می‌بینیم که درخواست نسخه‌ی پی‌سی بازی را می‌کنند. حتا Devolver Digital هم این موضوع را در توئیتر به مسخره گرفته است.

درخواست برای نسخه‌ی پی سی بازی رد دد چیز جدیدی نیست. هشت سال پیش، اولین درخواست‌ها برای عرضه‌ی نسخه‌ی پی سی بازی Red Dead Redemption عمومی شدند.

در سال 2011 راکستار رسما به این درخواست‌ها برای نسخه‌ی پی سی بازی خود واکنش نشان داد و این‌گونه توضیح داد که:

ما می‌دانیم که تنها یک بازی از بازی‌های ما برای پی سی عرضه نشده است -مسلما این بازی Red Dead Redemption است و قطعا ما از درخواست‌های طرفداران برای این نسخه کاملا آگاه هستیم. تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که زمانی که عرضه‌ی یک بازی برای پی سی یا هر پلتفرم مشخص دیگری (از نظر فنی، توسعه و اقتصادی) برای ما مقدور باشد، این کار را می‌کنیم. و معمولا هم این کار را کرده‌ایم. متاسفانه، همیشه این کار برای همه‌ی پلتفرم‌ها 100 درصد مقدور نیست.

متاسفانه برای طرفداران پی سی گیمینگ، راکستار هیچ گاه Red Dead Redemption را برای پی سی عرضه نکرد و حتا در رونمایی از بازی بعدی این مجموعه هم نامی از پتلفرم پی‌سی برده نشده. همواره شایعاتی در مورد عرضه‌ی این بازی برای پی سی به وجود آمده، اما هیچ وقت راکستار چیزی را رسما اعلام نکرده است.

این البته به معنای خط خوردن احتمال عرضه‌ی Red Dead Redemption 2 برای پی سی نیست. بهترین شاهد بر این مدعا، عملکرد خود راکستار است. راکستاری که در سال 2013 بازی GTA V را برای کنسول‌ها عرضه کرد.

فقط یک سال بعد، این استودیو اعلام کرد که بازی GTA V را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه می‌کند. پورت پی سی این بازی در آوریل 2015 به بازار آمد که یک سال و نیم بعد از عرضه‌ی ابتدایی بازی در پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 و شش ماه بعد از عرضه‌ی آن برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بود.

و این باز هم تنها مرتبه‌ای نبود که راکستار بازی خود را دیرتر برای پی سی عرضه می‌کرد. GTA IV تقریبا هشت ماه بعد از عرضه به رایانه‌های شخصی راه یافت. بازی دیگر این شرکت L.A. Noire هم تقریبا شش ماه بعد از عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی به پی سی رسید.

همه‌ی این‌ها برای طرفداران پی سی چه معنایی می‌دهد؟ فعلا چیز زیادی نمی‌شود گفت. تنها چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم این است که حالا به صرف این‌که این نسخه از بازی معرفی نشده، نباید آن را نشدنی فرض کنیم. شاید به زودی راکستار خبر از عرضه‌ی نسخه‌ای از هر دو بازی بدهد. Red Dead Redemption برای پی سی هنوز هم دور از ذهن نیست.

به هر تقدیر، اگر می‌خواهید زود به بازی Red Dead Redemption 2 برسید، کنسول‌ها بهترین انتخاب شما هستند.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.