Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی های رایگان ماه نوامبر ۲۰۱۸ اشتراک طلایی ایکس باکس لایو مشخص شدند

0

بازی های رایگان ماه نوامبر ۲۰۱۸ اشتراک طلایی ایکس باکس لایو مشخص شده‌اند که عناوین شناخته‌ای شده میان آنها به چشم می‌خورد.

با نزدیکی به پایان ماه اکتبر، مایکروسافت از بازی های رایگان ماه نوامبر ۲۰۱۸ اشتراک طلایی ایکس باکس لایو پرده برداشته که ۲ بازی میان آنها بسیار شاخص هستند. این بازی‌ها برای دانلود بدون هیچ هزینه‌ای برای مشترکین سرویس طلایی ایکس‌باکس لایو روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 در دسترس هستند.

Battlefield 1 و Race the Sun دو بازی رایگان در نظر گرفته شده برای ماه نوامبر روی ایکس‌باکس وان هستند. دو بازی دیگر فهرست که برای ایکس‌باکس 360 منتشر شده و به لطف ویژگی بکوارد برای کنسول وان نیز قابل استفاده خواهند بود، قسمت اول مجموعه Assassin’s Creed و بازی Dante’s Inferno هستند. این فهرست مجموعاً ۸۵ دلار ارزش دارد که رقم قابل‌توجهی است.

از گل سرسبد بازی های رایگان ماه نوامبر ۲۰۱۸ اشتراک طلایی ایکس باکس لایو شروع کنیم. Battlefield 1 که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد، بازیکنان را به دوران جنگ جهانی اول می‌برد. بخش کمپین این بازی مجموعه‌ای از مأموریت‌های تک‌نفره است که داستان‌هایی از نبرد‌ها و مکان‌های واقعی طی جنگ جهانی اول روایت می‌کند. طبق سنت دیرینه این مجموعه، بخش چندنفره بسیار هیجان‌انگیز و فوق العاده است. از تخریب‌پذیری عالی گرفته تا سلاح‌ها و وسایل نقلیه دوران جنگ جهانی اول و نقشه‌های پرجزئیات، همگی تجربه بخش آنلاین این بازی را منحصر بفرد می‌کند. این بازی در کل طول ماه نوامبر برای دانلود در دسترس خواهد بود.

Race the Sun که بازی بسیار ساده‌تری است، از ۱۵ نوامبر تا ۱۶ دسامبر قابل دانلود خواهد بود. در این بازی باید کنترل یک هواپیمای پیشرفته را در دست بگیرید که همزمان با غروب خورشید، بی‌وقفه رو به جلو حرکت می‌کند. کار شما این است که تا جای ممکن از برخورد با موانع جلوگیری کرده و سعی کنید بیشترین بوست‌های سرعت را جمع‌آوری کنید. هر بار سقوط یا غروب کامل خورشید باعث خاتمه آن دور از بازی می‌شود.

شاید دیگر احتیاجی به توضیح Assassin’s Creed نباشد. اولین بازی این مجموعه بسیار موفق که ۱۱ سال پیش عرضه شد و پایه‌گذار داستان قاتلین کلاه‌پوش بود. این بازی از اول تا ۱۵ نوامبر برای دانلود رایگان در دسترس است. در آخر نیز باید به Dante’s Inferno اشاره کنیم که شباهت زیادی به نسخه‌های قدیمی مجموعه God of War دارد و روایتگر داستان دانته است که برای نجات عشقش بئاتریس از دست شیطان، به جهنم پا می‌گذارد. این بازی نیز از ۱۶ تا ۳۰ نوامبر موجود خواهد بود.

اگر کمی عجله کنید، می‌توانید بازی رایگان ماه اکتبر را که مهلتشان هنوز تمام نشده تجربه کنید. کاربران ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 هنوز فرصت دارند به ترتیب بازی‌های Overcooked و Hitman: Blood Money را رایگان دانلود کنند. بازی اکشن-نقش‌آفرینی Victor Vran نیز تا ۱۵ نوامبر در دسترس است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.