Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جانی دپ ممکن است در دنباله مجموعه دزدان دریایی کارائیب حضور نداشته باشد

0

دنباله مجموعه دزدان دریایی کارائیب ممکن است شاخص‌ترین شخصیت خود را کنار بگذارد و این به معنای پایان کار جانی دپ در این مجموعه است.

کمتر کسی است که با آمدن نام دزدان دریایی کارائیب، به یاد شخصیت دوست‌داشتنی آن، ناخدا جک اسپارو با بازی به‌یاد ماندنی و فوق العاده جانی دپ نیفتد. این مجموعه یکی از طولانی‌ترین فرانچایز‌های مدرن شرکت دیزنی بوده و قسمت ششم آن نیز در حال ساخت است. حال این احتمال مطرح شده که شاید در آخرین قسمت عرضه‌شده از فیلم، شاهد آخرین حضور جانی دپ در نقش نماد اصلی دزدان دریایی کارائیب بوده‌‌ایم.

Stuart Beattie، تهیه‌کننده فیلم، در مصاحبه با دیلی میل با اطمینان زیادی از تغییر جهتی گفته که این مجموعه برای قسمت ششم در پیش گرفته است. Beattie نویسندگی اولین قسمت این مجموعه یعنی طلسم مروارید سیاه را برعهده داشت که تبدیل به یک پدیده شد. وی همواره در دنباله‌ها به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده همراه کاراکتر‌هایی که خودش خلق کرده حضور داشته است. او در این باره می‌گوید:

من فک می‌کنم [دپ] دوران بسیار خوبی داشت. او قطعاً آن شخصیت را از آن خودش کرد و این شخصیت تبدیل به چیزی شد که وی حالا بیشتر از هر چیز بخاطرش معروف است. این هم برای او و هم برای ما بسیار عالی بوده است.

وی در همین مصاحبه اشاره می‌کند که حضور خودش نیز در این مجموعه به پایان رسیده و همین نکته می‌تواند نشانه این باشد که استودیو مالک فیلم تصمیم دارد شخصیت‌های Beattie را کامل کنار بگذارد و همه چیز را از نو تعریف کند:

می‌گویند که ‘بخاطر تمام شدن چیزی اخم نکن، بلکه برای اتفاق افتادنش لبخند بزن’. این حقیقت که آنها در حال ریبوت چیزی هستند که ساخته‌ای بدین معناست که ساخته تو ارزش ریبوت کردن را داشته است. این یک افتخار است که این مجموعه ریبوت شود.

با وجود آن که داستان قسمت اول مجموعه تمرکز زیادی روی رابطه عاشقانه ویل ترنر (اورلاندو بلوم) و الیزابت سوَن (کیرا نایتلی) داشت، جک اسپارو با نقش‌آفرینی شاهکار جانی دپ داستان خود را رقم زد و در ادامه فیلم‌ها تبدیل به نقطه تمرکز اصلی مجموعه شد. از آن زمان تا انتشار آخرین قسمت فیلم در سال ۲۰۱۷ با نام مرده‌ها قصه نمی‌گویند، جک اسپارو و دپ در کانون اصلی توجه بوده‌اند. به نظر شما آیا کنار گذاشتن نماد مجموعه در فیلم ششم تصمیم درستی است و سازندگان خواهند توانست جای خالی ناخدای محبوب را پر کنند؟

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.