Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آرتور مورگان شما در Red Dead Redemption 2 چه سر و وضعی دارد؟

0

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی Red Dead Redemption 2 البته مثل هر بازی اوپن ورلد دیگری و مخصوصا بازی‌های اوپن ورلد ساخته‌ی راکستار، قابلیت شخصی سازی شخصیت اصلی بازی است. در RDR 2 آرتور مورگان با جزئیات بی نظیری قابل شخصی سازی است و شما می‌توانید او را با سر و وضع دلخواه خودتان روانه‌ی میدان کنید. در کنار همه‌ی این ویژگی‌ها در بازی، این موضوع یک جذابیت دیگر هم برای ما و احتمالا بسیاری دیگر از بازی‌کنندگان دارد. کنجکاوی برای دانستن این که آرتور مورگان شما در Red Dead Redemption 2 چه سر و وضعی دارد؟

اگر مایل بودید می‌توانید تصویری از شخصیت آرتور مورگان خود که چهره و لباسش را شخصی سازی کرده‌اید در قسمت دیدگاه‌ها برای ما ارسال کنید. به اشتراک گذاشتن شخصیتِ شخصی‌سازی شده‌ی شما در این دست بازی‌ها از جذابیت‌های آن‌ها به شمار می‌رود. آرتور مورگان شما در Red Dead Redemption 2 چه شکلی است؟

البته که می‌توانید مورگان را مدام تغییر بدهید. هر بار که وارد اردوگاه خود می‌شوید، می‌توانید به سراغ خیمه‌ی مورگان رفته و ریش و سیبیل او را بتراشید و چهره‌اش را متفاوت از قبل کنید. اگر بگذارید که ریش و سیبیل مورگان زیادی بلند شود، می‌توانید یک هیپی واقعی تحویل غرب وحشی دهید. در بازی حتا می‌توانید پماد رشد مو هم پیدا و مصرف کنید! جزئیات خیره‌کننده‌ای که بازی را از سایر بازی‌های اوپن ورلد متفاوت می‌سازد.

به علاوه با رفتن سراغ صندوقچه‌ی لباس‌های مورگان، می‌توانید از بین آیتم‌های نسبتا زیادی که در اختیار دارید، تیپ متفاوتی بزنید و مورگان را به لباس‌های دلخواهتان ملبس کنید. این نکته را البته باید در نظر بگیرید که در فصل سرما لباس مناسب بپوشید و در فصل گرما در تعداد لایه‌های لباس زیاده روی نکنید. لباس‌ها در بازی با دقت خاصی دسته بندی شده‌اند و شما می‌توانید در کنار استفاده از تیپ‌های از پیش تعیین شده و انتخاب یک Outfit مشخص، وارد هر بخش از کلاه تا چکمه شده و یکی یکی آیتم‌های پوشیدنی را به سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.

این مورگان من در اواسط فصل سوم بازی است… ست کردن لباس‌ها می‌تواند خیلی زود به یکی از علاقه‌مندی‌های شما در آن تبدیل شود.

با ورود به هر فروشگاه در بازی هم می‌توانید لباس جدید بخرید. لباس‌ها نسبت به دیگر آیتم‌های بازی قیمت نسبتا بیشتری دارند، اما با کمتر از 100 دلار هر بار می‌توانید شیک‌ترین لباس‌ها را برای مورگان خریداری کنید. این‌که آرتور مورگان شما در Red Dead Redemption 2 یک کابوی خوش‌تیپ و خوش‌چهره باشد، زحمت زیادی نمی‌طلبد. می‌توانید از بین آیتم‌های لباس فراوان در فروشگاه‌ها، چند آیتم را با رنگبندی مناسب ست کنید و شخصیت دلخواهتان را بسازید.

اگر مایل بودید می‌توانید تصویری از شخصیت آرتور مورگان خود که چهره و لباسش را شخصی سازی کرده‌اید در قسمت دیدگاه‌ها برای ما ارسال کنید. به اشتراک گذاشتن شخصیتِ شخصی‌سازی شده‌ی شما در این دست بازی‌ها از جذابیت‌های آن‌ها به شمار می‌رود. آرتور مورگان شما در Red Dead Redemption 2 چه شکلی است؟ او را با ما و دیگر خوانندگان گیم‌نیوز به اشتراک بگذارید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.