Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همایش اشتراک‌گذاری تجربه‌ ساخت بازی Children of Morta با ارائه‌ی امیرحسین فصیحی

0

به همت انجمن علمی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، رویداد اشتراک‌گذاری تجربه ساخت بازی Children of Morta توسط آقای امیرحسین فصیحی و دیگر اعضای تیم تولید بازی، پنجشنبه ۱ آذر، ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن شهید قندی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار خواهد شد.

بازی Children of Morta یک بازی تماما ایرانی است که توسط استودیو Dead Mage ساخته شده و کمپانی معروف لهستانی 11bitStudios مسئولیت انتشار جهانی آن در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانگی را برعهده گرفته است. این بازی در سبک هک اند اسلش – ماجرایی ساخته شده است و در دو حالت  تک نفره و همکاری دو نفره داستان زیبای خود را روایت میکند.

شنیدن ماجرای پر پیچ و خم ساخت این بازی که اولین بار است بازگو می‌شود، قطعا دید شما نسبت به تمامی ابعاد بازی‌سازی را عوض خواهد کرد. شما چه آرتیست باشید و چه توسعه‌دهنده، به پاسخ سوالات خود توسط افراد زبده خواهید رسید.

امیرحسین فصیحی از باسابقه‌ترین بازی‌سازان ایرانی است. تیم او طی چهار سال اولین بازی بزرگ ایران به نام «گرشاسپ» را ساخت. ساخت گرشاسپ هشت سال پیش به پایان رسید و بد نیست بدانید که در چنین روزی اولین بازی بزرگ ایرانی در سبک اکشن – ادونچر هک اند اسلش به بازار عرضه شد.

برای ثبت نام و شرکت در این رویداد می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.