Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

راهنمای سریع پول در آوردن در Red Dead Redemption 2

0

سریع پول در آوردن در Red Dead Redemption 2 با این نکات ساده برایتان بسیار آسان خواهد شد. با گیم‌نیوز در ادامه همراه باشید.

کلید پیشرفت در Red Dead Redemption 2 این نیست که تجربه اندوزی کنید یا اسکیل پوینت‌های زیاد کسب کنید. پیشرفت در این بازی فقط در یک چیز خلاصه می‌شود: پول، پول بسیار زیاد! پول برای خلافکاری که در دوران غرب وحشی زندگی می‌کند همه چیز است. با پول می‌توان سلاح‌ها و تجهیزات بهتر خرید، غذا تهیه کرد، اسب را آراسته نمود، تقریباً همه چیز را تا حد مرگ (!) شخصی‌سازی کرد و زندگی آسان‌تری برای خود و افراد کمپ ساخت. بنابراین با ما همراه باشید تا در ادامه راه‌های سریع پول در آوردن در Red Dead Redemption 2 را برایتان توضیح دهیم.

همچون دنیای واقعی (که RDR2 در کل شباهت بیش از حدی به آن دارد)، پول درآوردن آنقدرها هم ساده نیست. گروه Van Der Linde کار خود را با وضعیت اقتصادی فجیعی آغاز می‌کند و برای مدتی باید تقریباً با پاداش بسیار ناچیز کار کنید. اما نگران نباشید، میان‌برهای زیادی در این بازی وجود دارند تا شما را به آمال و اهدافتان برساند. این راه‌هایی است که ما کشفشان کردیم و لازم است بدانید که علاوه بر عدم وجود اسپویل بازی میانشان، احتیاجی نیست که برای طی کردن این راه‌ها یک عوضی مطلق باشید! در شرایطی، سعی در آدم خوب بودن حتی می‌تواند منافع اقتصادی برایتان به همراه داشته باشد، بنابراین باید در رویکردی که با کاراکترتان اتخاذ می‌کنید دقت به خرج دهید.

هر جسدی را لوت کنید

اگر تنها یک بازی را طی پنج سال گذشته انجام داده باشید قطعاً می‌دانید که لوت کردن اجساد از اوجب واجبات است. با این کار مهمات و آیتم‌های مصرفی پیدا خواهید کرد که همیشه کارآمد هستند. علاوه بر این‌ها، معمولاً مقداری پول نیز با لوت کردن اجساد به همراه آیتم‌های با‌ارزشی که می‌توان فروخت گیرتان می‌آید. عمل لوت کردن در Red Dead Redemption 2 اندکی دشوارتر از بازی‌های دیگر است اما نگران نباشید؛ آرتور بعد از هر نبرد بزرگ، فرصتی برای غارت اجساد باقی‌مانده در میدان مبارزه پیدا خواهد کرد. توصیه ما این است که دکمه لوت را همواره بفشارید. با این کار، آرتور به‌صورت خودکار بلافاصله پس از اتمام کارش سراغ اولین جسد روی زمین می‌رود.

فراموش نکنید که هر مکان بسته‌ای که دارای کابینت و کشو است را جست‌وجو کنید (می‌توانید از حس شکار آرتور نیز برای هایلایت کردن آیتم‌های قابل لوت بهره بگیرید). همچنین از خورجین اسب‌ها نیز غافل نشوید.

از مردم و فروشگاه‌ها سرقت کنید

اگر با تبدیل شدن به یک کابوی کثیف مشکلی ندارید، می‌توانید خیلی راحت اسلحه‌تان را سمت مردم نشانه رفته و اموالشان را از آنها طلب کنید. همین کار را با مغازه‌داران نیز می‌توانید انجام دهید تا به دخل آنها یا اموال با‌ارزشی که ممکن است پنهان کرده باشند دسترسی پیدا کنید. باید اشاره کنیم که البته چنین شرایطی معمولاً به آسانی ختم به خیر نمی‌شوند. بنا به اینکه با چه شخصی طرف هستید، خودتان را برای رخداد هر نوع اتفاقی آماده کنید.

از قطار‌ها دزدی کنید

اگر سرقت از تعداد زیادی آدم در مدتی کوتاه به نظرتان کار جذابی است، بنابراین نیم‌نگاهی نیز به دزدی از قطارها داشته باشید. البته که دزدی کردن از قطار به سبب دشواری در رسیدن به آن و از میان برداشتن نگهبان‌ها چندان ساده نیست، اما در صورت موفقیت، تعداد زیادی فرد که مشتاقانه اموالشان را دو دستی تقدیمتان می‌کنند انتظارتان را می‌کشد. فقط لازم است یادتان باشد که صورتتان را بپوشانید و زمان مناسبی را برای فرار انتخاب کنید.

به دلیجان‌ها دستبرد بزنید

دلیجان‌ها سرشار از سود هستند و همچنین تحت کنترل درآوردنشان نیز آسان‌تر از قطار‌هاست. چندین راه برای متوقف کردن یک دلیجان وجود دارد که فقط دل و جرأت یا عضله‌هایتان را می‌طلبد. پس از آن که همه چیز را تحت کنترل گرفتید، می‌توانید سراغ قفل صندوق قرارگرفته در پشت دلیجان رفته و آن را با شلیک یا لاک‌پیک باز کنید. بعد‌ها در ادامه بازی، به کاراکتر‌هایی دسترسی پیدا خواهید کرد که مشخصاً می‌توانند دلیجان‌های خاصی که آیتم‌های گران‌بها حمل می‌کنند را به شما نشان دهند.

آیتم‌های گران‌بهایی که لوت کرده‌اید را بفروشید

پس از جمع‌آوری حلقه‌های طلا، کیف جواهرات، الماس، ساعت‌های قیمتی و… از روش‌های مختلف، کافیست فقط یک کار کنید؛ از شرشان خلاص شوید! این موارد به درد شما نخواهند خورد بنابراین فقط آنها را بفروشید، یا حداقل فقط یک ساعت را نگه دارید. این آیتم‌ها را می‌توانید از طریق Donation Box به گروهتان اهدا کنید تا مستقیماً به سرمایه مشترکتان اضافه شود، یا می‌توانید آنها را در ادامه بازی به یک مال‌خر بفروشید (در شهرهای ابتدایی هیچ مال‌خری پیدا نمی‌شود) تا پول آن وارد جیبتان شود.

دلیجان‌ها و اسب‌ها را بفروشید

با پیشرفت در داستان، آرتور و دوستانش به اشخاصی برمی‌خورند که حاضرند هر نوع اسب یا دلیجان سرقتی را با پرداخت مبلغی خریداری کنند. فروختن این موارد به این افراد البته کار چندان خوشایندی نیست چرا که باید آنها را خودتان نزد مال‌خرها ببرید، اما پولی که کسب می‌کنید ارزشش را دارد. امکان فروختن اسب‌ها به اصطبل‌های معمولی نیز وجود دارد، اما پول چندانی با این کار عایدتان نمی‌شود. فروختن اسب‌های وحشی به اصطبل‌ها بسته به سطح ارتباطتان با آنها می‌تواند پول خوبی نصیبتان کند.

حیوان‌ها را شکار کرده و بفروشید

گذران زمان در سفر و در مناطق خارج شهر بدین معناست که شکار و ماهیگیری بخش جدایی ناپذیری از زندگی است. حیوانات در Red Dead Redemption 2 دارای چندین مزیت هستند؛ می‌توانید از پوست‌ها آنها برای کرفتینگ و از گوشتشان برای آشپزی استفاده کنید یا آنها را به پیرسون در کمپ بسپارید تا اندوخته غذای کمپ همواره تأمین باشد. اما اگر انبارهایتان پر است، می‌توانید حیوانات و ماهی‌ها را به قصاب‌هایی که در شهرها هستند بفروشید. ارزش حیوانات به کیفیت شکار بستگی دارد، و در بیشتر موارد نیز چندان پرسود نیست. با این حال اگر مسیرتان به شهر می‌خورد، شکار یک گراز و فروختن آن می‌تواند گزینه خوبی باشد.

جایزه‌بگیری پیشه کنید

خب، زمان آن رسیده که یک راه شرافتمندانه برای پول درآوردن نیز معرفی کنیم! مراحل اختیاری جایزه‌بگیری راه بسیار خوبی برای پول‌درآوردن هستند. این مراحل را می‌توان از طریق پوستر‌هایی که در دفتر کلانتر شهر نصب شده‌اند پیدا کرد. هزینه پرداخت شده برای شکار جنایتکاران قابل توجه است، همچنین از لحاظ روایت داستانی نیز ارزش امتحان کردن را دارد.

چادر داچ در کمپ را ارتقا دهید

یکی از اولین آپگرید‌هایی که می‌توانید برای کمپتان درخواست کنید، بهبود چادر داچ است. این کار باعث تشویق افراد کمپ به فعالیت بیشتر در راستای جمع‌آوری سرمایه مشترک خواهد شد. اما اگر بخواهیم صادق باشیم، تفاوت آن ناچیز است.

همیشه به کسانی که در تله حیوانات گیر افتاده‌اند کمک کنید

Red Dead Redemption 2 پر است از برخوردن به چیزهای غیرمنتظره هنگام اکتشاف دنیای این بازی. یکی از برخورد‌ها، افرادی هستند که در تله مارها یا خرس‌ها گیر افتاده‌اند و از شما طلب کمک می‌کنند. سعی کنید همیشه به این افراد کمک کنید. شاید نجات آنها باعث نشود بلافاصله به شما پاداش دهند، اما ممکن است روزی آنها را جلوی یک مغازه ببینید و آنگاه آنها برای شما هر چیزی که بخواهید، از سلاح گرفته تا کلاه را می‌خرند!

به مردم کمک کنید تا آنها به شما اطلاعات دهند

به مردمی که در شرایط دیگر برمی‌خورید و احتیاج به کمکتان دارد یاری برسانید. این مردم معمولاً به شما اطلاعات گران‌بهایی می‌دهند که در پول‌درآوردن کمکتان می‌کند، مثلاً جاهایی که می‌توانید از آنها سرقت کنید. بدین ترتیب ترکیبی از خوب و بد بودن می‌تواند برایتان درآمدزا باشد!

مینی‌گیم بازی کنید

اگر در بازی پوکر یا دیگر مینی‌گیم‌ها خوب هستید، پس راه بسیار لذت‌بخشی برای پول در آوردن پیش‌رویتان قرار دارد. در Red Dead Redemption 2 چندین مینی‌گیم چون پوکر، بلک‌جک، دومینو و … وجود دارد که از هر کدام می‌توان مقداری پول به جیب زد.

مراحل را تمام کنید

مؤثرترین راه برای کسب درآمد زیادی در RDR2 در واقع ساده‌ترین راه است: بازی را انجام دهید! مأموریت‌‌های داستانی، فرعی و کوئست‌ها را انجام دهید تا مجموعه‌ای از تمام راه‌هایی که پیش‌تر گفته‌ایم پیش‌رویتان قرار بگیرد. شاید برخی مراحل پول بسیار کمی برایتان داشته باشد یا حتی هیچ پولی عایدتان نکند، اما در برخی مراحل به بسیاری از موارد بالا مانند سرقت از دلیجان‌ها و خانه‌ها دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید پول جانبی زیادی کسب کنید. برخی از مراحل مهم داستانی در انتها هزاران دلار پول را برایتان به ارمغان می‌آورند. علاوه بر این، شاید مراحل برایتان درآمدزا نباشند، اما آیتم‌های دیگری چون سلاح را در اختیارتان می‌گذارند تا دیگر احتیاج به پرداخت به هزینه برایشان نباشید.

بنابراین، اگر به خنسی خورده‌اید، راه‌های زیادی برای رسیدن به پول در Red Dead Redemption 2 وجود دارد. مهم نیست از انجام چه کاری در این بازی لذت می‌برید، فقط علایقتان را دنبال کنید و پاداش‌ها خودشان از راه می‌رسند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.