Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

امکان خرید وسایل نقلیه در Red Dead Online وجود خواهد داشت

0

دیتاماینینگ از احتمال امکان خرید خرید وسایل نقلیه در Red Dead Online در آینده نزدیک می‌گویند. با گیم‌نیوز همراه باشید.

دیتاماینینگ اطلاعات Red Dead Redemption 2 مشخص کرده که بازیکنان احتمالاً در آینده خواهند توانست وسایل نقلیه خودشان را در بازی خریداری کنند؛ البته این قابلیت به‌سبب طبیعت خود احتمالاً مختص به Red Dead Online خواهد بود. علاوه بر امکان خرید وسایل نقلیه در 2 Red Dead Redemption، اطلاعاتی از در رابطه با متعلقات و آیتم‌های قابل خرید نیز در این دیتاماینینگ مشخص شده است.

وب‌سایت Rockstar Intel باور دارد که این موارد کشف شده همگی متعلق به Red Dead Online هستند. بخش تک‌نفره در حال حاضر به بازیکنان اجازه نمی‌دهد اسب یا وسایل نقلیه خریداری کنند. این اطلاعات کشف شده بسیار ناقص و فاقد حتی ساده‌ترین توضیحات هستند و بدین ترتیب نمی‌توان با قطعیت گفت که برای بخش آنلاین در نظر گرفته شده‌اند یا در قالب یک بروز‌رسانی برای بازی تک‌نفره عرضه می‌شوند.

اسامی وسایل نقلیه مشخص شده شامل Horse Cart, Small Coach, Chuck Wagon, Chuck Wagon (Gatling), Supply Wagon, Utility Wagon و War Wagon هستند. از پیش می‌دانیم که بازیکنان می‌توانند در Red Dead Online اسب بخرند و حتی برخی از اسم‌های آنها نیز مشخص شده است.

بتای Red Dead Online در زمانی نامشخص در همین ماه آغاز خواهد شد. گمان می‌رود این بخش شباهت زیادی به GTA Online داشته باشد که یعنی امکان خرید خانه و وسایل نقلیه یکی از ویژگی‌های آن است.

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.