Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بخشایش و خون‌بها از مجموعه‌ی Hitman برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در اروپا رده بندی شدند

0

با رده‌بندی دو بازی Hitman: Absolution و Hitman: Blood Money در اروپا، زمزمه‌هایی از عرضه‌ی این بازی‌ها از مجموعه Hitman برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قوت گرفت.

این دو بازی که در استودیوی Io Interactive ساخته شده‌اند، مدتی پیش در اروپا رده‌بندی سنی گرفته‌اند که خبر آن به تازگی منتشر شده است. PEGI سیستم رده‌بندی سنی بازی‌ها (و محصولات سرگرمی و فرهنگی از جمله فیلم) این بازی‌ها را برای کنسول‌های نسل حاضر لیست کرده است.

بازی Hitman: Blood Money در سال 2006 برای پلی استیشن 2 و ایکس باکس و همچنین ایکس باکس 360 عرضه شد. دیگر بازی نام برده شده یعنی Hitman: Absolution  نیز در سال 2012 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد. هر دو بازی‌ها از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی عرضه شده و اکنون نسخه‌ی پی‌سی آن‌ها موجود است.

بازی Hitman: Absolution البته در حال حاضر با استفاده از قابلیت برگردان جانبی کنسول ایکس باکس وان، در این کنسول قابل بازی است. این بازی در سال 2017 به لیست بازی‌های این قابلیت اضافه شد. خون‌بها نیز در ماه مارس به این سرویس اضافه شده است.

در حالی که هر دو بازی در حال حاضر برای پلی استیشن 3 قابل دریافت هستند، هیچ‌کدام در سرویس PlayStation Now قرار نگرفته و به همین خاطر کاربران پلی استیشن 4 نمی‌توانند آن‌ها را در کنسول خود اجرا کنند.

به همین خاطر احتمالا سازنده‌ی بازی هیتمن در صدد انتشار نسخه‌های بازسازی شده‌ی این بازی‌ها برای کنسول‌های نسل جدید است. انتشار یک ریمستر HD از بازی Blood Money و بازسازی بهتر Absolution برای کنسول‌های جدید می‌تواند در کنار عرضه‌ی Hitman 2 برای این کنسول‌ها، خبر خوشی برای طرفداران مامور 47 باشد.

احتمالا Io به زودی اخباری در این زمینه منتشر خواهد کرد.

بازی Hitman 2 در تاریخ 13 نوامبر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود. همه‌ی چیزهایی که لازم است در مورد این بازی بدانید را اینجا در گیم‌نیوز می‌توانید بخوانید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.