Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نمایش میدانی رسول با حمایت همراه اول تا هجدهم آبان ماه اجرا می‌شود

0

نمایش میدانی سابقه‌‌ای طولانی در ایران دارد و از جمله محبوب‌ترین فرم‌های هنر نمایش در نزد ایرانیان بوده است. این بار، نمایش «رسول» به عنوان بزرگ‌ترین نمایش میدانی، تا هجدهم آبان ماه، هر شب میزبان پنج هزار تماشاگر است. نمایش میدانی رسول با حمایت همراه اول اجرا شده و و ادامه خواهد داشت.

همراه اول حامی نمایش «رسول» بزرگترین نمایش میدانی شده است که در فضای سه هزار متر مربعی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد اجرا می شود. این نمایش ۶ تا ۱۸ آبان ماه ساعت ۱۹ در منطقه فرهنگی هنری عباس آباد اجرا می شود.

همراه اول با حمایت از این نمایش، علاوه بر حمایت از دانش و فناوری، ورزش، فرهنگ و دیگر موضوعات، به عرصه هنر نیز ورود پیدا کرده است. نمایش «رسول» که در بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، به ‌وسعت دوازده هزار متر مربع و به مدت ۱۳ شب اجرا می شود، با ظرفیتی معادل پنج هزار نفر در هر شب میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نمایش «رسول» روایت دل ‌باختگی خلافکاری قدیمی به نام رسول دادخواه خیابانی به امام حسین(ع) است که در بستری دراماتیک در زمانه شخصیت اصلی و رخدادهای صحرای کربلا روی صحنه می‌ رود. نمایش «رسول» یک درام اجتماعی است که در فضای تاریخی دوران پهلوی اول روی صحنه می‌رود.

سعید اسماعیلی کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد و این نمایشنامه توسط حمیدرضا نعیمی بر اساس داستان باران فصل پنجم محمد سادات‌اخوی نوشته شده است. نعیمی از بازیگران اصلی این نمایش هم هست. در این نمایش به علاوه، حبیب دهقان نسب نیز به ایفای نقش پرداخته و از دیگر بازیگران می‌توان به مسعود رحیم‌پور، پژمان کاشفی، علی پاکزاد، رضا جهانی، سعید مردی، هاشم آذرهوا، بهزاد ابراهیمی و بهار کریم‌زاده اشاره کرد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.