Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سه فیلم سینمایی Walking Dead ساخته خواهد شد

0

ریک گرایمز شاید با سریال خداحافظی کرده باشد، اما کار او در فیلم سینمایی Walking Dead ادامه خواهد یافت. با گیم‌نیوز همراه باشید.

طبق گزارشی از اینترتینمنت ویکلی، شبکه AMC در حال کار روی چندین فیلم سینمایی Walking Dead است و اندرو لینکلن، بازیگر کاراکتر محبوب مجموعه، ریک گرایمز، در حداقل یکی از این فیلم‌ها حضور خواهد داشت.

اسکات گیمپل از AMC اذعان داشته که این شبکه قرار است فیلم‌ها را برای پخش در تلویزیون بسازد، نه سینما، و به احتمال زیاد پخش آنها نیز در همین شبکه صورت خواهد گرفت. فیلم‌های جدید قرار است داستان ریک را درست پس از آخرین باری که وی را در سریال دیدیم پی بگیرند.

گیمپل بیان داشته که این فیلم‌ها قرار است با کیفیت بوده و مشابه چیزی باشند که نتفلیکس مدتی است در این صنعت به انجام آن مشغول است؛ یعنی تولید فیلم‌های استودیویی برای تماشا در خانه. وی اذعان داشته که «سخت در حال تلاش» روی اولین فیلم است که فیلمبرداری آن احتمالاً در سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.

فیلم‌های جدید ریک گرایمز در «شرایط بسیار جدیدی که گذشته خودشان را دارند» رخ می‌دهند و «بسیار بسیار متفاوت از چیزی که پیش‌تر دیده بودیم» در این مجموعه خواهند بود. کاراکتر جیدیس با بازی پولیانا مکینتاش که همراه با ریک گرایمز در هلیکوپتر بود نیز به گفته گیمپل در این فیلم‌ها حضور خواهد داشت.

علاوه بر فیلم‌ها، قرار است دیگر ‌آیتم‌های ویژه و سریال‌های دیجیتالی با حضور کاراکتر‌‌های که پیش‌تر در سریال مرده‌اند نیز ساخته خواهد شد. گیمپل در این باره گفته:

قرار است شاهد شخصیت‌های باشید که مرده و رفته‌اند…قرار است داستان‌های مختلفی از شخصیت‌های آینده ببینیم…قرار است دور دنیا را ببینم. گذشته و آینده را خواهیم دید.

هنوز هیچ تاریخ پخش دقیقی برای این فیلم‌ها مشخص نشده است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.