Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سازندگان دیابلو دقیقا می‌دانند که تنفر از Diablo Immortal از کجا ناشی می‌شود!

0

بازی موبایل Diablo Immortal در بلیزکان 2018 توسط بلیزارد معرفی شد، و واکنش طرفداران چندان خوش‌آیند نبود.

در حالی که در زمان انتشار این خبر، تعداد لایک‌های تریلر سینمایی این بازی فقط 18 هزار عدد است و تعداد دیسلایک‌های آن به حدود 500 هزار عدد می‌رسد، همه چیز به شکلی که بلیزارد انتظار داشته پیش نرفته است. همین نسبت برای لایک‌ها و دیسلایک‌های تریلر گیم‌پلی بازی هم برقرار است و می‌شود گفت که بلیزکان با چیزی بیشتر از عدم رضایت طرفداران دیابلو برای بلیزارد به اتمام نرسیده است.

طراح ارشد بازی، «وایات چنگ» در این باره گفته است:

من فکر می‌کنم که این موضوع کاملا قابل درک است. ما این روزها درباره‌ی گروه بزرگی از جامعه‌ی دیابلو صحبت می‌کنیم که پی‌سی گیمر هستند. و آن‌ها از طریق پی‌سی با بلیزارد آشنا شدند و این پلتفرم را به شدت دوست دارند، و ما هم آن را دوست داریم. من فکر می‌کنم که اگر شما با انتظار و امید رونمایی یک بازی پی‌سی به بلیزکان آمده‌اید و اصلا بازی موبایل بازی نمی‌کنید، چنین واکنشی خواهید داشت و می‌گویید که نه این بازی اصلا چیزی نیست که من می‌خواستم. من فکر می‌کنم که شک داشتن می‌تواند چیز خوبی باشد.

او در ادامه در همین راستا می‌گوید که کنجکاوی هوشمندانه در شک کردن ریشه دارد، اما وقتی که طرفداران این بازی را ببینند و بازی کنند، به این نتیجه می‌رسند که بازی سرگرم‌کننده و فوق‌العاده است.

ما امیدواریم که در طول زمان دل بسیاری از افراد را به دست آوریم، اما من درک می‌کنم که برای آن‌هایی که در خانه هستند و بلیزکان را به صورت مجازی تماشا می‌کنند و شانسی برای امتحان کردن بازی ندارند، این کار بسیار سختی است.

بازی Diablo Immortal برای موبایل معرفی شده و عرضه خواهد شد. یک نسخه‌ی اولیه‌ از این بازی نیز در بلیزکان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده، اما با بازی نهایی بسیار فاصله دارد.

در روزهای اخیر همچنین شایعه شده بود که بلیزارد قرار بوده از بازی بعدی مجموعه‌ی دیابلو یعنی Diablo IV رونمایی کند و حتا یک ویدئوی معرفی سینمایی نیز ساخته بوده، که بلیزارد این شایعات را رد کرد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.