Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

پابجی در ماه دسامبر برای پلی استیشن ۴ عرضه می‌شود

0

PlayerUnknown’s Battlegrounds یا به اختصار PUBG یا به قول ایرانی‌ها پابجی در ماه دسامبر برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. درست یک سال بعد از عرضه‌ی رسمی برای کنسول ایکس باکس وان به صورت انحصار زمانی.

تحلیلگر صنعت بازی آقای دنیل احمد ابتدا این موضوع را مطرح کرده و گفته بود که این بازی بتل رویال در ماه دسامبر برای کنسول سونی عرضه می‌شود. منابع خبری از جمله یوروگیمر این موضوع را تایید کرده‌اند.

آمدن پابجی به کنسول سونی، پیش‌تر توسط سیستم رده بندی سنی کره لو رفته بود، و در اخیرترین اقدام نیز، تصاویری از این بازی در سرورهای سونی رویت شده بودند.

در طرف دیگر، مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که اخبار تازه‌ و هیجان‌انگیزی از این بازی در رویداد بعدی خود اعلام خواهد کرد. XO18 که دهم نوامبر برگزار می‌شود، با احتمال بسیار ضعیفی میزبان اعلام خبر رسمی عرضه‌ی بازی PUBG برای کنسول رقیب خواهد بود. بنابراین باید منتظر باشیم تا شاید یک مپ جدید و اختصاصی برای ایکس باکس معرفی شود.

در دیگر اخبار مرتبط با بازی PUBG این بازی در یک اقدام غیرمنتظره، ره‌آوردی برای طرفداران جوخه انتحار دارد و از این پس می‌توانید با پوشیدن کاستوم‌های جوکر یا هارلی کوئین به بازی بپردازید.

این امکان به زودی در بازی فراهم می‌شود و فعلا در دسترس نیست.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که بازی فورتنایت، دیگر عنوان بزرگ سرزمین بتل رویال، در رویدادی با عنوان Thanos با شرکت مارول همکاری کرده بود. حالا قرض گرفتن قهرمان‌های DC در پابجی کمتر عجیب به نظر می‌رسد.

طرفداران سونی می‌توانند منتظر عرضه‌ی پابجی در ماه دسامبر برای پلی استیشن 4 باشند. بازی‌کنندگان در این پلتفرم علاوه بر دسترسی رایگان به فورتنایت و عدم نیاز آن به اشتراک پلی استیشن پلاس، بازی H1Z1 را نیز در اختیار دارند.

H1Z1 یک بازی بتل رویال انحصاری سونی است که فقط برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده و از نظر سبک و سیاق گیم‌پلی و گرافیک بسیار به PlayerUnknown’s Battlegrounds شبیه است.

منبع eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.