Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

با پدربزرگ تایوانی که با ۱۱ گوشی همزمان Pokémon Go بازی می‌کند آشنا شوید!

0

یک مرد 70 ساله‌ی تایلندی که مشخص است موها را هم در آسیاب سفید نکرده، برای استفاده‌ی عجیبش از 11 تلفن همراه برای Pokémon Go بازی کردن، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است! «چِن سان-یوان» به خاطر طرز عجیب و غریبی که با 11 گوشی همراهی که به خود وصل کرده Pokémon Go بازی می‌کند به تیتر اخبار سراسر دنیا راه یافته.

چِن این 11 گوشی را به دوچرخه‌ی خود متصل کرده و با آن‌ها Pokémon Go بازی می‌کند. او همچنین پاوربانک و کابل‌های شارژ را با خود حمل می‌کند تا در صورت نیاز از هر گوشی تا 20 ساعت کار بکشد!

اولین بار چن در ماه آگوست مورد توجه قرار گرفت و عکس‌هایی از او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. حالا یک کمربند هم برای خود ابداع کرده که به وسیله‌ی آن می‌تواند 11 گوشی همراه را به خود متصل کند و به طور همزمان با آن‌ها به دنبال پوکیمان‌ها راه بیفتد!

همسایگان این مرد 70 ساله معتقد هستند که رفتار عجیب چن برای Pokémon Go بازی کردن به یک جاذبه‌ی توریستی در خیابان‌های اطراف محل سکونتش تبدیل شده است.

در گفتگویی با اخبار محلی، چن در گویش محلی هوکین توضیح می‌دهد که بعد از بازنشستگی این تفریح را برگزیرد. اولین بار نوه‌اش این بازی را به او معرفی کرد. او هر ماه 1290 دلار برای خرید گوشی جدید و خریدهای درون برنامه‌ای هزینه می‌کند!

از میان پوکیمان‌ها، Snorlax محبوبیت بیشتری نزد این پیرمرد 70 ساله دارد. این پوکیمان غول‌پیکر و خسته، به خاطر بند آوردن راه هنگام چرت زدن معروف است!

منبع theverge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.