Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

۱ میلیون پوند جریمه سایتی که اطلاعات Red Dead Redemption 2 را لیک کرده بود

0

سایت Trusted Reviews که تحت حمایت TI Media در بریتانیا فعالیت می‌کند، با شرکت مادر راکستار یعنی Take-Two به توافقی دست یافت که طی آن، برای محکوم نشدن در دادگاه باید غرامتی 1 میلیون پوندی به این استودیو بپردازد! این سایت اطلاعات Red Dead Redemption 2 را لیک کرده بود.

اوایل امسال، سایت Trusted Reviews با انتشار مطلبی بسیاری از ویژگی‌های بازی را از جمله داشتن بخش بتل رویال برای حالت آنلاین آن، به اطلاع کاربران خود رسانده بود. این مطلب در حال حاضر از خروجی این سایت حذف شده و جای آن را یک پیغام عذرخواهی گرفته است.

در ششم فوریه 2018 ما یک مقاله با منبع اسناد محرمانه‌ی شرکتی منتشر کردیم. باید می‌دانستیم که این اطلاعات محرمانه است و نمی‌بایست آن را منتشر می‌کردیم. از Take-Two صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم و به آن‌ها اطمینان می‌دهیم که این چنین رفتاری را تکرار نخواهیم کرد.

به گزارش ورایتی، راکستار و تراستد ریویوز هیچ‌کدام درباره‌ی نحوه‌ی به دست آمدن این اطلاعات و این‌که آیا دسترسی این سایت به این سند قانونی بوده یا نه، توضیحی نداده‌اند.

طبق این توافق حاصل شده، Trusted Reviews مجبور است مبلغ 1 میلیون پوند به خیره‌های انتخاب شده توسط Take-Two بپردازد. این پول می‌توانست به دست این ناشر امریکایی برسد.

بازی Red Dead Redemption 2 که با هایپ راکستار عرضه شده و تا کنون بسیار موفق بوده است، در هفته‌ی ابتدایی عرضه به فروش خارق‌العاده‌ای دست یافت و گزارش‌ها حاکی از آن است که تا کنون 17 میلیون نسخه فروش داشته است.

برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید برداشت اول گیم‌نیوز را تماشا کنید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.