Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

توهین طرفداران بازی Red Dead Redemption 2 به شخصی به نام Colm O’Driscoll

1

اگر به اندازه‌ی کافی بدشانس باشید، ممکن است شباهت اسمی دقیق شما با شخصیت منفی یک بازی، موجب شود تا طرفداران آن توهین و الفاظ رکیک را به راحتی نثارتان کنند. البته در ایران حتا این قدر بدشانسی هم لازم نیست و کافی است شما داور یک مسابقه باشید که طرف ایرانی دارد یا بازیکن فوتبالی باشید که به تیم ایران گل می‌زنید!

با این حال، این بار یک نفر به اندازه‌ی کافی بدشانس بوده تا اسم و فامیلش Colm O’Driscoll باشد و به همین ترتیب، طرفداران بازی Red Dead Redemption 2 در اینستاگرام به او ناسزا بگویند!

این مرد ایرلندی که از بخت بد، هم نام یکی از شخصیت‌های منفور در بازی RDR2 و از دشمنان اصلی گنگ داچ ون در لیند است، در اینستاگرام شخصی خود مورد اهانت قرار گرفته و البته با این‌که برخی از این پیغام‌ها مشخصا جنبه‌ی شوخی دارند، برخی از آن‌ها کاملا حد و مرز را رد کرده و کمی بیش از اندازه‌ جدی شده‌اند.

O’Driscoll (واقعی) در توئیتر خود تعدادی اسکرین‌شات از این توهین‌ها منتشر کرد که خیلی عجیب هستند. اما چند تصویر از اینستاگرام خود را همزمان در اختیار یوروگیمر قرار داده است تا ما به عمق فاجعه پی ببریم. برخی از این پیام‌ها، واقعا دوستانه به نظر می‌رسند و بیشتر از شوخی نیستند، اما برخی از آن‌ها حاوی کلمات زننده و توهین آمیز و حتا تهدید هستند. یکی از کاربران خطاب به او نوشته که اگر او را دید مستقیما به او شلیک خواهد کرد!

متن تصویر پیغام‌ها می‌توانند بخش‌هایی از داستان بازی را لوث کنند. حاوی الفاظ زننده.

O’Driscoll به یوروگیمر گفته که حتا کنسول ندارد و بازی نمی‌کند. او البته چندان آزرده‌خاطر به نظر نمی‌رسد و می‌داند که «این‌ها ترول‌های آنلاین هستند که خوش‌گذرانی می‌کنند».

توهین طرفداران بازی Red Dead Redemption 2

Colm O’Driscoll از اولین دشمنانی است که در بازی Red Dead Redemption 2 معرفی می‌شود و نقشی مهم در داستان بازی دارد. مشخص است که بازی در پرداخت این شخصیت خیلی موفق بوده که باعث شده حس تنفر از او به خارج از بازی کشیده شود و برای یک نفر با همین اسم دردسر بسازد!

 

منبع eurogamer
1 نظر
  1. the vampire from nazareth می‌گوید

    مرگ بر ترول های گاو
    ایشالا بمیرن تا ما هم راحت شیم!

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.